Beantwoord

Roaming Frankrijk/Spanje/Italië/Slovenië/Kroatië/Oostenrijk en Duitsland

  • 1 July 2016
  • 9 reacties
  • 298 Bekeken

Ik ben nieuw op dit forum en zou een vraag over roamingkosten in Europa willen stellen.

Binnenkort reis ik, samen met ons gezin, door verschillende Europese landen, gedurende een maand.

Welk is het beste tarief voor een smartphone met internetfuncie, veel sms-verbruik en belkosten?

Gr,

Wendy
icon

Beste antwoord door Wim 1 July 2016, 10:40

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Wendy,

Alle info daaromtrent vind je hier.
Als je effectief veel sms't is de formule 'Travel Passport EU&Top' allicht het beste voor jou.




Mvg,
Wim
Bedankt, ik ga dit activeren!

Mvg,

Wendy
Ik bekeek het Daily Surf-aanbod net op mijn smartphone en daar wordt een bedrag van 4,24 euro vermeld en niet 2 euro zoals hierboven.
Ondertussen heb ik Travel Pasport EU en Top laten activeren voor de periode in het buitenland. Bedankt voor uw reactie. Wendy
Reputatie 7
Badge +6
@AnneDeBaeck : Er is wel een verschil tussen Daily Travel Passport (bellen, sms-en en surfen) zoals hierboven vermeld en Daily Travel Surf (alleen voor surfen), waar jij naar verwijst. De prijzen die jij vermeldt slaan op het laatste.
Surfen doe ik amper op de smart phone, daarvoor gebruik ik een tablet met groot scherm en WIFI. Vooral smsen en bellen zijn voor mij belangrijk. Bedankt voor de tip.
@AnneDeBaeck :Er is wel een verschil een verschil tussen Daily Travel Passport (bellen, sms-en en surfen) zoals hierboven vermeld en Daily Travel Surf (alleen voor surfen). De prijzen die jij vermeldt slaan op het laatste.
@Marleen, thx voor de info. Wel raar dat surfen alleen dan duurder is dan de combinatie bellen, sms-en en surfen. Ik vind op mijn smartphone bij My Proximus de optie Daily Travel Passport niet terug. Dat moet ik dan via de website van Proximus activeren?
Reputatie 7
Badge +6
Klik op 'hier' in het antwoord van Wim of probeer het eens via deze link:
www.proximus.be/nl/id_cr_dtpass/particulieren/producten/het-aanbod/opties-en-roaming/bellen-smsen-en-surfen-vanuit-het-buitenland.html
Je kan ook activeren via MyProximus (website); Mijn Producten: GSM nummer: Opties: Beschikbaar: daaronder vind je die allemaal terug om te activeren.
Klik op 'hier' in het antwoord van Wim of probeer het eens via deze link:
www.proximus.be/nl/id_cr_dtpass/particulieren/producten/het-aanbod/opties-en-roaming/bellen-smsen-en-surfen-vanuit-het-buitenland.html
Je kan ook activeren via MyProximus; Mijn Producten: GSM nummer: Opties: Beschikbaar: daaronder vind je die allemaal terug om te activeren.

Bedankt, ik heb het teruggevonden op mijn smartphone. Ik zat te zoeken bij 'in het buitenland', wat me eigenlijk logischer lijkt.

Reageer