Is het mogelijk om de rinkeltijd wat te verlengen? Want als ik deze code ingeef zoals gevonden op Google "**61*+32475151516**30#" dan krijg ik een foutmelding als antwoord.
Mensen zeggen me dat ik al op voicemail spring na 8 seconden, wat te kort is. Met als gevolg dat ik meer dan de helft van de keren telefoontjes mis en zelf moet terugbellen = belminuten gaan redelijk snel op.
Bladzijde 1 / 1
ter info kan ik je al meegeven wat hier vroeger op het forum gepost werd:
# Rinkeltijd verlengen:
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/rinkeltijd-verlengen-38121
* Je moet een abonnement hebben om de rinkeltijd van je gsm te kunnen aanpassen,
met een Pay and Go is het altijd 15 seconden.
je moet niet je eigen nummer invoeren maar voor bv 30 sec,
het volgende invoeren:
**61*+32475151516**30# en druk op de beltoets om uw oproepen na 30 seconden
te laten doorschakelen naar uw voicemail.
* zie voor het aanpassen van de rinkeltijd op gsm:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html
PS: Een jaartje geleden is hier op het forum wel ook gezegd dat
de code moet eindigen op 15 (**61*+32475151515**30#)
i.p.v. 16 (**61*+32475151516**30#)
15 zou voor het buitenland zijn, dus dan moet je volgende invoeren
**61*+32475151515**30#
* zie voor meer informatie daarover hier op het forum:
nl.forum.proximus.be/telefonie-13/beltoon-verlengen-lukt-niet-33328
en:
nl.forum.proximus.be/telefonie-13/beltoon-kort-33343
# Rinkeltijd verlengen:
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/rinkeltijd-verlengen-38121
* Je moet een abonnement hebben om de rinkeltijd van je gsm te kunnen aanpassen,
met een Pay and Go is het altijd 15 seconden.
je moet niet je eigen nummer invoeren maar voor bv 30 sec,
het volgende invoeren:
**61*+32475151516**30# en druk op de beltoets om uw oproepen na 30 seconden
te laten doorschakelen naar uw voicemail.
* zie voor het aanpassen van de rinkeltijd op gsm:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html
PS: Een jaartje geleden is hier op het forum wel ook gezegd dat
de code moet eindigen op 15 (**61*+32475151515**30#)
i.p.v. 16 (**61*+32475151516**30#)
15 zou voor het buitenland zijn, dus dan moet je volgende invoeren
**61*+32475151515**30#
* zie voor meer informatie daarover hier op het forum:
nl.forum.proximus.be/telefonie-13/beltoon-verlengen-lukt-niet-33328
en:
nl.forum.proximus.be/telefonie-13/beltoon-kort-33343
Het jammere is dat ik van Smart 15 naar Full Control S ben gegaan.. Maw, een pay & go 'herlaadkaart' om als doel meer controle te hebben en niet over een limiet te gaan.
Maar gezien de korte rinkeltijd mis ik soms telefoontjes, dus als ik die weer moet opbellen geraken mijn belminuten sneller dan normaal op, dus zo 'full control' is het ook weer niet... En dat allemaal door die korte rinkeltijd!
Maar gezien de korte rinkeltijd mis ik soms telefoontjes, dus als ik die weer moet opbellen geraken mijn belminuten sneller dan normaal op, dus zo 'full control' is het ook weer niet... En dat allemaal door die korte rinkeltijd!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.