Beantwoord

Ringtijd

  • 23 November 2016
  • 4 reacties
  • 464 Bekeken

ik wil mijn ringtijd verlengen.
Telkens als ik de desbetreffende nummer intik krijg ik als antwoord "fout - onbekend"
ik heb al een nieuwe sim-kaart gekregen maar dit schijnt ook niet te helpen.
kan iemand mij helpen ?
icon

Beste antwoord door Helene Marchal 24 November 2016, 10:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Is het dit hier dat je probeert?

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html
Reputatie 6
Badge +2
Het hangt dus ook van af of men met herlaadkaarten of met een abonnement werkt.
Indien met een herlaadkaart dan kan men de ringtijd niet verlengen dat is altijd na 15 seconden, waarschijnlijk is dat bij Helene Marchal het geval.
problème opgelost door interventie van proximus. Zelf was het niet te doen.
Reputatie 7
Badge +1
En zo hoort dat ook !

Reageer