ik wil mijn ringtijd verlengen.
Telkens als ik de desbetreffende nummer intik krijg ik als antwoord "fout - onbekend"
ik heb al een nieuwe sim-kaart gekregen maar dit schijnt ook niet te helpen.
kan iemand mij helpen ?
Bladzijde 1 / 1
Is het dit hier dat je probeert?
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_ring_time/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/rinkeltijd-aanpassen-voicemail-te-snel.html
Het hangt dus ook van af of men met herlaadkaarten of met een abonnement werkt.
Indien met een herlaadkaart dan kan men de ringtijd niet verlengen dat is altijd na 15 seconden, waarschijnlijk is dat bij Helene Marchal het geval.
Indien met een herlaadkaart dan kan men de ringtijd niet verlengen dat is altijd na 15 seconden, waarschijnlijk is dat bij Helene Marchal het geval.
problème opgelost door interventie van proximus. Zelf was het niet te doen.
En zo hoort dat ook !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.