Skip to main content

retour aangekochte GSM

• May 22, 2012
  • 1 reactie
  • 326 Bekeken

Mijn echtgenote heeft een BlackBerry Curve 8520 gekocht voor mij in een Belgacom shop. Ik kan deze echter niet gebruiken (corporate abo, geen data etc). Het toestel is 1 uur gebruikt, in perfecte staat (plastic labels nog op het toestel, alle kabels, etc) en gereset naar "factory defaults".

Ik zou dit toestel willen terug brengen naar de winkel en een ander (zelfs duurder) toestel kiezen. In de Belgacom winkel werd dit echter geweigerd. Ik ben echter van mening dat de verkoper mijn echtegenote beter had moeten informeren en antwoorden op haar vragen (heeft vermeld dat ik een corporate abo heb en zo).

Weet iemand hoe ik dit best verder afhandel met Belgacom? Zijn zij "verplicht" dit toestel terug te nemen?

Sven.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

• Auteur
  • Apprentice
  • June 11, 2012
Ik heb ondertussen de manager van de Belgacom winkel aan de lijn gekregen. Na een kort gesprek heeft deze me bevestigd dat ik het toestal mag terug brengen naar de winkel en een ander kiezen. Dat heb ik dan ook gedaan en de omwisseling is zonder problemen verlopen. Mits een klein bedragje bij te betalen ben ik nu de gelukkige eigenaar van een Xperia Ray.

Uiteindelijk zeer tevreden van de service van Belgacom en de winkel in shopping center Waasland.

Sven.