Skip to main content
Ik ben op MyProximus op zoek waar ik mijn rekeningnummer voor domiciliering kan wijzigen. Maar ik vind dit niet terug.
Ik denk dat online wijzigen moeilijk zal zijn en dat je daarvoor het best de telefonische klantendienst kan bellen , met een aanrekening/klantennummer bij de hand:

zie:

www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html

of je kan het hier vragen via een privé bericht met het Proximus team, dat vanaf maandag weer actief zal zijn hier:

nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

maar volgens mij is de facturatiedienst op het nummer 0800 22 800 toch het gemakkelijkst hiervoor.
Aan Defre, zoals Marleen zegt bellen naar de klantendienst en dan zal jij dan een nieuwe formulier toegestuurd krijgen die je dan moet ingevuld en ondertekend moet terugsturen.

Indien je van plan bent om uw oude rekeningnummer af te sluiten gelieve er mee te wachten tot die nieuwe domiciliëring actief is op uw nieuwe rekeningnummer en dan pas de oude rekening laten afsluiten anders ontstaan er problemen voor de betaling van de facturen.
Defre, Alexander spreekt duidelijk uit ervaring!

Succes ermee. 😉
Alexander,

je bent duidelijk al een oude rat in het vak :-))



Mvg, Martin
Dag DeFre,



Stuur je me een privébericht met je nieuwe IBAN nummer? Dan pas ik dit graag voor je aan.



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.





Groetjes,



Antonella


Dag AntonellaD Welke link?
Dag AntonellaD Welke link?

Deze link, DeFre:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Effe een kleine vergetelheid van mijn collega 😉

Reageer