Skip to main content

registratie sim kaart mislukt

  • July 9, 2012
  • 2 reacties
  • 2415 Bekeken

Sinds een tijdje krijg ik bij de gsm van mijn moeder als ik die wil opzetten de volgende fout

registratie van de sim kaart mislukt , nu moet ik er wel eerlijkshalve bij meedelen dat zij bijna nooit met de gsm

belt , maar eender opgebeld wordt,


Wat is er mis


Met Vriendelijke Groet


Ottevaere Stefaan


stefaanottevaere@skynet.be
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Elsa
  • July 9, 2012











Een privé bericht naar Eva van BGC http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank sturen door http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr.,
tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.






  • Apprentice
  • July 9, 2012
weet niet of het hier van toepassing is, maar indien het een pay & go zou betreffen, en deze is gedurende één jaar niet herlaad dan is het nummer vervallen...

indien het niet van toepassing is, is er wellicht iets met de kaart stuk of de gsm

mvg