reclame doorspoelen

  • 20 January 2016
  • 15 reacties
  • 1065 Bekeken

hallo
is het iemand ook al opgevallen dat je bij opgenomen films op o.a. vtm, vier en 2be de reklame enkel nog x2 of x5 kunt doorspoelen en niet meer c16 of x64 ?

15 reacties

zal het bij gelegenheid eens moeten testen was mij eigenlijk nog niet opgevallen op mijn v5-compact, of is dit enkel bij films mss dat je dit voor hebt of enkel bij opnames op harde schijf, want dat kan ik niet testen met de v5 compact natuurlijk?
klopt x2 doet hij het sneller kan ik niet. Blijkbaar doen ze alles wat ze maar mogelijk is om de klant te saboteren om de reclame door te spoelen, zuchttttt
is dit zowel bij alle opnames en alle zenders want jij hebt een v5 zeker dus kan je ook testen op harde schijf (PVR) opnames.
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb daar geen last van omdat ik VTM programma's meestal opneem op mijn Telenet digicorder en daar kan ik zonder problemen doorspoelen op 16x, voorlopig neem ik alleen programma's van één op mijn V4 decoder.
Niettemin zal ik eens dat ook uittesten.
Ik heb getest op mijn v5-compact decoder en kan op drie verschillende snelheden doorspoelen namelijk :
►►
►►►
►►►►
maar heb geen idee hoeveel deze doorvoersnelheden zijn, staat er niet bij vermeld!
Reputatie 2
Badge
Hola,
Waar ik me aan erger is dat als ik van versneld doorspoelen ( beide richtingen ) terug op kijksnelheid kom, het programma al een kleine minuut verder is dan op het moment dat ik op ► duw.
Een andere bron van ergernis is dat de ( ondoorzichtige ) balk onderaan het scherm +/- 9 seconden blijft staan. Een hoop ondertitels en/of informatie gaat daardoor verloren.
Groetjes
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb gisteren avond gekeken naar "K3 het gaat verder" (of zoiets) en ik kon inderdaad maar tot 3 ►doorspoelen. 4 ►kreeg ik niet. Vervelend als je die 5 eerste minuten moet overbruggen.
Op andere zenders ging het wel zoals altijd. Het nieuws "op aanvraag" van VTM, kon ik wel doorspoelen met 4 ► (ik spoel de sport nogal gemakkelijk door).
vanpeter, ik erger me daar ook al lang over. Ik heb destijds al eens voorgesteld om die balk bovenaan het scherm te zetten, zodat de ondertiteling niet bedekt wordt, maar dat kwam blijkbaar in dovemansoren terecht. Nochtans op DVD HD recorders wordt dat al jaren veel gebruikt.
klopt zeker Elma die werkbalk 20% neem die balk op je scherm , neem een voorbeeld aan Netflix PX als je daar maal 2 doet kan je de onderschriften blijven lezen, nu niet. En het niet kunnen voor uitspoelen is enkel bij mij als de opname nog aan opnemen is.
Reputatie 7
Badge +1
Met een V4 kan ik op sommige programma's ook maar tot 5x doorspoelen. Maar meestal is het 2x 16x of 64x.
Maar meestal is het 2x 16x of 64x.

Op de v5-compact zijn die stappen zo groot niet blijkbaar maar je krijgt ook geen aanduiding van hoeveel dit is!
Hola,
Waar ik me aan erger is dat als ik van versneld doorspoelen ( beide richtingen ) terug op kijksnelheid kom, het programma al een kleine minuut verder is dan op het moment dat ik op ► duw.
Een andere bron van ergernis is dat de ( ondoorzichtige ) balk onderaan het scherm +/- 9 seconden blijft staan. Een hoop ondertitels en/of informatie gaat daardoor verloren.
Groetjes


Roerend mee eens! Het moment waarop je wilt dat de versnelde weergave ophoudt, komt niet overeen met wat je krijgt. Ook waarom die balk onderaan er zo lang moet blijven staan is mij een raadsel: je mist soms de ondertiteling daardoor. Trouwens, ik vraag me af waarom zo'n balk er eigenlijk moet zijn: het gebeurt dat ik iets wat ik maar matig interessant vind toch gezien wil hebben en dan kijk ik verder op x2. Die balk is op dat moment erg vervelend. Bij de concurrentie behoud je bij x2 het geluid en dat kan echt handig zijn!
Gisteren na de laatste update 2 verschillende opnames eentje op één en het andere op Vier.
Opnames lukken perfect staan op de harde schijf.

Wilde voor uitspoelen gisteren. Resultaat mijn scherm veranderd in een mozaïek van blokjes en ik kon niets doen. Box voor de zoveelste keer van stroom gehaald wat meestal help betreffende de opnames en in dit geval niet. Terug niet te bekijken enkel die mozaïek van blokjes .
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb verleden week uitzonderlijk Coppers die op VTM uitzond op mijn V4 decoder opgenomen en deze opname bekeken en ik heb zonder problemen die reclame kunnen vooruitspoelen aan 16x.
Ik nodig PX uit dat ze een technieker sturen zodat jullie dit kunnen vaststellen met jullie eigen ogen en dat ik niet aan dromen bent.
Dat zal inderdaad wel zo zijn Patrick want het wil niet zeggen omdat iemand geen probleem heeft met doorspoelen dat een ander geen kan hebben, toen mijn gebuur dit melde dat hij ook problemen had, had ik die niet en we zitten met dezelfde apparatuur.

Reageer