Skip to main content
momenteel in Spanje tem 20/08 gisteren 16/08 volledig van de wereld afgesloten zonder verwittiging ! wij zijn klant met 6 nummers op 1 account (bussines) Bij nazicht onze fout , onmiddelijk betaling gedaan via ING naar proximus ING . Nog steeds geen reactie , dit is ongehoord mijn schoonmoeder ligt in het ziekenhuis aan zee in Belgie en mijn schoonvader woont in de Kempen beide afgesloten , dit zijn toestanden van 10 jaar geleden Proximus !!!! Herpak jullie en sluit ons terug aan of wij zijn naar andere provider waar deze toestanden niet bestaan , laat een bericht voor jullie afsluiten opdat wij het nodige zouden kunnen doen bij laattijdige betaling !! Zels met een betalingsbewijs a la minute willen jullie nog niet aansluiten zet duit recht en sluit ons onmiddelijk aan ....
mijn klant nummer is 609572945 , HALLOOOOO PROXIMUS WAKKERRR WORDEN HET IS REEDS 9.32 nog steeds geen reactie
Beste philfunky,



het durft idd een poos duren vooraleer men u helpt via deze weg.



Ik raad u aan even een privébericht te sturen via

https://twitter.com/proximus

En/of via

https://www.facebook.com/proximus

Dat loopt vlotter



Veel succes!
bedankt Simon ! zal ik doen Proximus is nog steeds in dromenland , man man man !!!!!
of hier een privébericht sturen via dit Forum aan Het Proximus Team via :

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)



Ter verder info:


    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
        https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
        (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via de chat op onze supportpagina's:
        https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html


     




    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
    zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook

Reageer