momenteel in Spanje tem 20/08 gisteren 16/08 volledig van de wereld afgesloten zonder verwittiging ! wij zijn klant met 6 nummers op 1 account (bussines) Bij nazicht onze fout , onmiddelijk betaling gedaan via ING naar proximus ING . Nog steeds geen reactie , dit is ongehoord mijn schoonmoeder ligt in het ziekenhuis aan zee in Belgie en mijn schoonvader woont in de Kempen beide afgesloten , dit zijn toestanden van 10 jaar geleden Proximus !!!! Herpak jullie en sluit ons terug aan of wij zijn naar andere provider waar deze toestanden niet bestaan , laat een bericht voor jullie afsluiten opdat wij het nodige zouden kunnen doen bij laattijdige betaling !! Zels met een betalingsbewijs a la minute willen jullie nog niet aansluiten zet duit recht en sluit ons onmiddelijk aan ....
Bladzijde 1 / 1
mijn klant nummer is 609572945 , HALLOOOOO PROXIMUS WAKKERRR WORDEN HET IS REEDS 9.32 nog steeds geen reactie
Beste philfunky,
het durft idd een poos duren vooraleer men u helpt via deze weg.
Ik raad u aan even een privébericht te sturen via
https://twitter.com/proximus
En/of via
https://www.facebook.com/proximus
Dat loopt vlotter
Veel succes!
het durft idd een poos duren vooraleer men u helpt via deze weg.
Ik raad u aan even een privébericht te sturen via
https://twitter.com/proximus
En/of via
https://www.facebook.com/proximus
Dat loopt vlotter
Veel succes!
bedankt Simon ! zal ik doen Proximus is nog steeds in dromenland , man man man !!!!!
of hier een privébericht sturen via dit Forum aan Het Proximus Team via :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Ter verder info:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Ter verder info:
- via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
- via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.