Rampzalig lage snelheid

  • 12 December 2010
  • 10 reacties
  • 1077 Bekeken

/files/553fec0f78/speedtest.png 329x349

10 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Indien geen VDSL2 beschikbaar kan je best overschakelen op 'comfort' al dan niet met een optie 'unlimited'.

VDSL2 werkt met mini-centrales die dichter bij je woning staan dan de gewone centrale (indien beschikbaar!)

Best eens bellen dus met 0800 22 700 en vragen of VDSL2 voor u beschikbaar is.
Mijn doel is hier niet minder te betalen, maar een hogere downloadsnelheid te bekomen. Met comfort betaal ik dan wel minder maar mijn downloadsnelheid blijft de zelfde. En heb ook geen zin om nog meer te betalen. En van ADSL naar VDSL gaan, daar zal ook wel een prijskaartje aan vasthangen neem ik aan ?
Reputatie 2
Badge +1
Overschakelen naar VDSL2 kost - indien mogelijk! - 50 euro activatiekosten. Hiervoor krijg je de noodzakelijke BBOX2 er gratis bij.
Ok, maar voor ik dat doe zou ik willen weten wat de reden is van deze snelheid. Als ik dan VDSL2 heb en ik haal nog steeds geen snelheid, sta ik nog altijd even ver.
Reputatie 2
Badge +1
Bij VDSL2 sync je aan minimaal 16.5Mbit.

Kijk eens op welke snelheid je momenteel synct via 192.168.1.1



















  • Stream Type Actual Data Rate
    Up Stream 511 (Kbps.)
    Down Stream 6011 (Kbps.)





  • Als je dit bedoelt ?
  • Badge
    Van zo een stream zou je voor minder "down" geraken ...:D
    Reputatie 2
    Badge +1
    Klopt... je synct dus aan 6000Kbps. De gemeten resultaten zijn dan niet 'slecht'.

    Toch maar eens horen of je kan overschakelen op VDSL2, indien niet, omschakelen op comfort.
    Beste Daan5000,

    VDSL2 is beschikbaar, met een opmerkelijke verbetering van uw lijnprofiel.

    Mansho heeft gelijk, de omschakeling kost 50 EUR met de modem ter waarde van 99 EUR inbegrepen.

    Voor deze omschakeling kunt u contact nemen met onze klantendienst via het gratis nummer 0800 22 800.

    Uiteraard kunt u ook persoonlijk terecht in elk verkooppunt van Belgacom.


    Met vriendelijke groeten,

    Eva

    Oké, daar ga ik in de vakantie eens voor bellen. Als dit zou werken en zoals Mansho zegt een gegarandeerde snelheid heb van 16.5mbit/s is dit zeker zijn €50 waart en is mijn probleem opgelost.

    Mancho en Eva, heel erg bedankt voor jullie hulp :)

    Reageer