Beantwoord

Radiofrequenties in te schakelen

  • 17 March 2016
  • 5 reacties
  • 366 Bekeken

Heeft altijd gelukt maar door problemen terug op fabrieksinstellingen gezet. Alles gaat behalve de radiofrequenties in te schakelen. Er komt op , het koppelen met je afstandbediening is mislukt.
icon

Beste antwoord door Elsa 17 March 2016, 14:56

Bekijk origineel

5 reacties

Heb ik ook voorgehad , gebeld gehad naar de helpdesk, 0800 22 800 en daar hebben ze iemand van engineering een instelling laten doen en vanaf toen werkt het terug.
Heb gebeld maar konden niet helpen. Ze hebben problemen met de nieuwe boxen. Ze gaan een nieuwe update doen maar wanneer? Dus probleem is nog niet opgelost. Toch bedankt
Dat begrijp ik toch niet goed als ze het voor mij kunnen oplossen via de helpdesk, op mijn de v5-compact dan moeten ze dat toch voor u ook kunnen, trouwens dat heb iok hier ergens gelezen in een andere topic dat ze het voor Eric_,,,, ook opgelost hebben.
Misschien heb je dan nog niet de recentste software staan op je decoder, want ik heb NTE......116 staan.
Ja begrijp het ook niet. Zijn nog maar 1,5 maand bij proximus . Maar zei gewoon hebben veel problemen en er komt een update . Je zult het een tijdje zo moeten gebruiken.
De update was voor deze maand voorzien, dus normaal zal je niet lang meer moeten wachten dan 😉

Reageer