Radio nieuw menu

  • 25 April 2011
  • 14 reacties
  • 1255 Bekeken

In de nieuwe handleiding wordt er gesproken over een menuknop Radio in het nieuw menu. Bij mij staat dit er niet tussen. Vind het spijtig dat ik niet meer gewoon 820 kan ingeven en dan ineens naar het radiostation gaan.

14 reacties

Badge
Wim48 vind je dat nu niet veel handiger? Je moet nu gewoon op die knop op de afstandsbediening duwen radio en dan kom je op dat menu van die radio zenders.je kan het ook via menu.Ik begrijp het als je dat vroeger gewoon was lijkt dat wat vreemd maar nu is het eenvoudiger.
Hier staat radio er wel bij als ik op MENU druk en dan naar 'rechts' scroll.
Axana: zoals ik zei staat radio bij mij niet in het menu. Ja, het is wat gewoon worden. Ik wil ook informeren of ik de enige ben waar Radio niet in het menu staat.
Badge
Wim jij hebt toch die nieuwe interface hé?Je moet eens even je stekker uit trekken en terug insteken.Bij die ninterface durft soms wel eens iets niet meekomen ik heb dat ook gehad met mijn beeldresolutie.Daar heb ik hem ook terug moeten opstarten.moet die radio in die menu staan.
Reputatie 7
Badge +1
Bij de oude interface moet je de TV niet opzetten, en duw je gewoon op de radiotoets van de afstandsbediening. Je komt dan op post 800 en kunt dan met de cijfertoetsen of met channel +en- naar ander posten zappen. Is dat bij de nieuwe dan niet meer zo ?
Badge
Blijkbaar niet heb het nu gedaan.Dat is gewoon omdat als je op radio klikt dan kom je in een soort menu en van daar uit kan je dus alle richtingen uit;maar als je dus geen tv.aan hebt staan dan zie je niets en dan weet jeook niet waar je bent.maar blijkbaar werkt dit dus niet.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt Axana. Da's dan alvast geen verbetering. Ik vind nl. niet dat je de TV moet opzetten om naar de radio te luisteren.....zal dat alvast in een van de aanbevelingen zetten.
Badge
Sinjoor,radio beluisteren is nog steeds zoals het vroeger was,decoder aan,radio klikken en dan uw kanaal kiezen,en hup daar komt er muziek uit. Uit uw audioinstallatie natuurlijk.
Reputatie 2
Badge +1
Vroeger kon je gewoon direct het kanaal intikken en moest je niet via 'radio' gaan...
Reputatie 7
Badge +1
Ja Computerken en axs. Ik weet het ondertussen....Zie ideeënbus.....mijn nutteloos idee..Schamen
Ik zal de decoder eens uittrekken en opnieuw insteken.
Ik vind het oude systeem ook veel practischer en sneller.
Reputatie 2
Badge +1
@Sinjoor: het systeem werkt idd anders nu... je idee blijf ik steunen!
Na heropstarten staat Radio nog altijd niet in het menu.

Reageer