Beantwoord

radio luisteren op tv

  • 4 January 2016
  • 6 reacties
  • 1646 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hola

volgens jullie site
:
Een radiozender beluisteren
Kies televisie in het hoofdmenu.
Ga naar radiozenders.
Selecteer een zender en druk op OK.
Tip: vergeet niet om uw televisietoestel aan te zetten als u radio wilt beluisteren via Proximus TV.

als ik in het hoofdmenu op televisie druk, heb ik nergens de keuze om een radiostation te kiezen.

groetjes

peter V

ps : is de "tip" echt noodzakelijk of sarcastisch bedoeld ?
icon

Beste antwoord door Elsa 12 January 2016, 08:30

Bekijk origineel

6 reacties

normaal kan je nu zonder TV aan te zetten ook via je aangesloten geluidsinstallatie radio beluisteren bij door direct kanaal 801 in te geven
zie ook in dat verband => https://nl.forum.proximus.be/tv-tips-tricks-8/nieuwe-proximus-tv-ervaring-33212?postid=534457
Badge
Oh vervelend. Hier werkt het goed radio via de tv. Nu nog een leuke achtergrond erbij. En ik ben happy
Reputatie 2
Badge
Hola,

Heb een decoder V5 compact. Hoe sluit ik deze ( als antenne functie ) aan, op een Marantz vintage stereo uit de jaren 70 ?

Groetjes

peter V
via de ronde scart stekker achteraan je v5 decoder en je decoder afstemmen op kanaal 800 enz....
er zit een rondescart naar scart overgangskabel in de doos van de v5 compact => Klik hier
dan moet je wel nog een overgang hebben van scart naar tulp stekkers die wel op je maratz zullen aanwezig zijn denk ik toch.
of een overgang van ronde scart naar tulp stekkers .
Er is ook nog een spdif uitgang voor glasvezel verbinding maar die zal niet op je maratz aanwezig zijn zeker!
Reputatie 2
Badge
Elsa,

danke

groetjes

peter V

Reageer