Vraag

Raadplegen MyProximus

  • 18 April 2017
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Beste, Ik kan nog altijd mijn vast verbruik niet raadplegen en mijn vaste producten worden ook niet weergeven. Mijn dochter haar MyProximus voor haar gsm word niet korrekt weer gegeven en krijgt te laat waarschuwingsmeldingen. Heb hiervoor al verscheidene malen klacht voor ingediend. Mijn probleem zouden ze intern moeten opgelost krijgen nog altijd niet gebeurd. Mijn dochter haar probleem krijg je met moeite een oplossing tot je na veel bellen een goede medewerker aan de lijn hebt. Nu zou zij over haar internet verbruik zitten dat in haar abonnement is inbegrepen. Ze heeft 8 gb in abonnement, nu vandaag staat haar Myproximus op 8.2 gb verbruikt en een bijbetaling van 40.5 €. Voor zo'n beetje erover te zitten vind ik dit een gigantisch bedrag. Er zijn al zeker drie maanden problemen met jullie applicatie en er komt maar geen oplossing. Jullie waarschuwingsmeldingen komen te altijd te laat. Er moet echt iets gaan gebeuren om dit op te lossen. Ik vind het niet leuk dat ik elke maand opnieuw een klacht moet indienen bij jullie en tot bijna ruzie met sommige medewerkers heb omdat ze de moeite niet doen om te luisteren. Dit natuurlijk tot je een goede behulpzame medewerker hebt na vele keren bellen. Ik hoop dat dit echt eens correct word opgelost. Mvg Tania
Ps de afbeeldingen zou ik graag bijvoegen. Haar facturen worden gestart op de 19de van elke maand.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Tania,

Kan je via het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Ook misschien best de login die je gebruikt voor My Proximus.

Groeten

Koen

Reageer