Punten trilogie

  • 30 December 2015
  • 12 reacties
  • 501 Bekeken

Kafka ten top! of gewoon bij Proximus.
Eindelijk komt de GSM terug in voorraad die ik wil voor de punten!
Dadelijk actie maar ... de gedomicilieerde factuur is nog niet binnen bij Proximus. dus ruilen kan niet.
Bel naar 1910, 1ste maal gewoon geen contactpersoon aan de lijn. 2de maal (met vast toestel) dame aan de lijn die na 15 min doorverbindt met fin dienst , oeps die zijn al gesloten, lijn verbroken. 3de maal contact , ja ik kan niet zien of u betaald heeft, morgen is het er misschien hier op de rekening maar' mevrouw morgen is de laatste dag dat Proximus mijn punten nog niet afpakt en nu is de GSM in voorraad'. ...Dus gedomicilieerde klanten kunnen alleen maar ruilen tussen 1ste van de maand en 12de (dan heb ik geen nieuwe factuur). Schaf die punten af en doe wat aan service het is nu denk ik de derde maal dat we die miserie hebben. Wij denken er zeer sterk aan met al onze producten elders onderdak te zoeken. Een zeer teleurgestelde klant.

12 reacties

Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor de volle 100% met u akkoord ga dat ze beter die punten afschaffen, en als ze dan toch iets aan de klanten willen geven dat ze het dan gewoon als korting geven op je factuur bedrag. Het is inderdaad altijd iets ofwel zij ze vervallen ofwel loopt er iets mis met de inruiling van de punten of met de levering enz....
NB: Voor de voorstanders van dit puntensysteem, dat ze dan aan die punten geven en de anderen die er niet voor zijn dat ze dan i.p.v. punten direct korting geven op het factuurbedrag, of anders gezegd dat PX de keuze laat aan de klant wat hij verkiest en zo is iedereen tevreden.
Reputatie 6
Badge +2
Als er punten moeten geruild worden moet dat voortaan wel vlotter verlopen want nu vind ik dat ze daarmee de mensen het moeilijk maken maar ja Proximus zijn leuze luidt: "Moeilijk gaat ook".
Ik zit niet iedere dag op deze proximussite naar mijn punten te kijken.... Vandaag, na lange tijd, wil ik toch eens kijken hoeveel ik er heb en wat ik er mee kan doen
Niks, noppes, rien de kluts.... Alles weg.....
Blijkbaar worden die na X tijd in de vuilbak gekieperd ?
Doe zo voort, proximus...doe zo voort. Maar dan niet verwonderd zijn als er klanten verdwijnen.....
Reputatie 7
Badge +1
Het systeem is op zich goed, maar dat er op het einde van het jaar punten vervallen vind ik dan weer larie Dat is zoals met belkrediet van betaalkaarten, of maandelijks vervallen van niet verbruikt belkrediet of data bij abonnementen,
De waarde van de punten is ook erg variabel. Een waardebon voor smartphoto van 15€ kost 4.300 punten of 287 punten voor 1 €.
5 credits VOD kosten 3500 punten dus 5 credit tg. 2,99€ = ook 15€. Een 10€ waardebon Galeria Inno is 3000 punten, 15€ Pay&Go krediet 3.500 punten (ligt in de lijn van de credits).
Het voordeel van de VOD-credits is dat ze niet vervallen geloof ik, waarbij moet gezegd worden dat 1 credit dan weer duur is met 1000 punten.
Ik vergelijk dat altijd met die bonnen die je meekrijgt bv in de gamma om er maar één te noemen en tegen je ze nodig hebt zijn ze vervallen en daar reken ze ook op de deugnieten, waarom niet gewoon korting geven, ze weten wel wat ze doen het steekt allemaal heel goed in elkaar, enfin ieder zijn oordeel en gedacht maar dat is die van mij 😉
Reputatie 7
Badge +1
Ik gebruikte ze vooral voor fotoprints zo'n paar keer per jaar. Nu ook al eens voor credits om verloren opnames te recupereren ?🆒
Reputatie 6
Badge +2
Ik vergelijk dat altijd met die bonnen die je meekrijgt bv in de gamma om er maar één te noemen en tegen je ze nodig hebt zijn ze vervallen en daar reken ze ook op de deugnieten, waarom niet gewoon korting geven, ze weten wel wat ze doen het steekt allemaal heel goed in elkaar, enfin ieder zijn oordeel en gedacht maar dat is die van mij ;-)

Dat is niet alleen bij Gamma zo, dat is ook het geval bij Carrefour en Delhaize.
Wat die punten betreft, tegen dat uw punten zou kunnen hebben zijn ze zogezegd vervallen, brute pech dus, dat is een zo gelijk een wortel voor een ezel houden en tegen dat die ezel zijn wortel wil pakken wordt die weggenomen.
Besluit: allemaal deugnieterij.
Reputatie 7
Badge +1
Ik vergelijk dat altijd met die bonnen die je meekrijgt bv in de gamma om er maar één te noemen en tegen je ze nodig hebt zijn ze vervallen en daar reken ze ook op de deugnieten, waarom niet gewoon korting geven, ze weten wel wat ze doen het steekt allemaal heel goed in elkaar, enfin ieder zijn oordeel en gedacht maar dat is die van mij ;-)

Dat is niet alleen bij Gamma zo, dat is ook het geval bij Carrefour en Delhaize.
Wat die punten betreft, tegen dat uw punten zou kunnen hebben zijn ze zogezegd vervallen, brute pech dus, dat is een zo gelijk een wortel voor een ezel houden en tegen dat die ezel zijn wortel wil pakken wordt die weggenomen.
Besluit: allemaal deugnieterij.

Bij Carrefour en Delhaize vervallen de punten niet hoor. Maar het duurt wél héél lang eer je er 500 hebt voor een bon van 5€. Ondertussen kennen ze wél heel je aankoopgeschiedenis.
Die wortel houden ze al heel ons leven voor onze neus, maar de meesten beseffen het niet of berusten erin.
Reputatie 6
Badge +2
Ik vergelijk dat altijd met die bonnen die je meekrijgt bv in de gamma om er maar één te noemen en tegen je ze nodig hebt zijn ze vervallen en daar reken ze ook op de deugnieten, waarom niet gewoon korting geven, ze weten wel wat ze doen het steekt allemaal heel goed in elkaar, enfin ieder zijn oordeel en gedacht maar dat is die van mij ;-)

Dat is niet alleen bij Gamma zo, dat is ook het geval bij Carrefour en Delhaize.
Wat die punten betreft, tegen dat uw punten zou kunnen hebben zijn ze zogezegd vervallen, brute pech dus, dat is een zo gelijk een wortel voor een ezel houden en tegen dat die ezel zijn wortel wil pakken wordt die weggenomen.
Besluit: allemaal deugnieterij.

Bij Carrefour en Delhaize vervallen de punten niet hoor. Maar het duurt wél héél lang eer je er 500 hebt voor een bon van 5€. Ondertussen kennen ze wél heel je aankoopgeschiedenis.


Ik heb het eigenlijk niet goed uitgedrukt, ik bedoelde niet het puntensaldo op klantenkaart want die vervallen inderdaad niet, het zou daar nog moeten aan mankeren maar de bons die aan het kasticket gekoppeld is, deze hebben wel een vervaldatum.
Inderdaad net als bij PX :-))
Reputatie 2
Badge
Waarom men eerst punten geeft om ze daarna terug af te pakken is mij een raadsel.
Je kan nooit een defig aantal punten opbouwen op die manier.
Vroeger kreeg je nog een bericht dat er x aantal punten zouden afgetrokken worden op een bepaalde datum maar dit
gebeurd ook al niet meer.

Reageer