Kafka ten top! of gewoon bij Proximus.
Eindelijk komt de GSM terug in voorraad die ik wil voor de punten!
Dadelijk actie maar ... de gedomicilieerde factuur is nog niet binnen bij Proximus. dus ruilen kan niet.
Bel naar 1910, 1ste maal gewoon geen contactpersoon aan de lijn. 2de maal (met vast toestel) dame aan de lijn die na 15 min doorverbindt met fin dienst , oeps die zijn al gesloten, lijn verbroken. 3de maal contact , ja ik kan niet zien of u betaald heeft, morgen is het er misschien hier op de rekening maar' mevrouw morgen is de laatste dag dat Proximus mijn punten nog niet afpakt en nu is de GSM in voorraad'. ...Dus gedomicilieerde klanten kunnen alleen maar ruilen tussen 1ste van de maand en 12de (dan heb ik geen nieuwe factuur). Schaf die punten af en doe wat aan service het is nu denk ik de derde maal dat we die miserie hebben. Wij denken er zeer sterk aan met al onze producten elders onderdak te zoeken. Een zeer teleurgestelde klant.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.