Punten inwisselen in de premium club online

  • 24 November 2011
  • 3 reacties
  • 3019 Bekeken

Wanneer ik mijn gespaarde punten wil inwisselen tegen gratis belminuten online, selecteer ik wat ik wens, nadien wordt mij gevraagd mijn klantennummer en gsm nummer in de lijst de selecteren. Maar in de lijst van GSM nummers staan helemaal geen gsm nummers dus kan ik niets selecteren dus kan ik mijn punten niet inwisselen.

Ik heb reeds de klantendienst gebeld maar na 20min wachten eindelijk iemand aan de lijn te krijgen kon deze mij blijkbaar niet helpen en hebben ze gewoon de telefoon toegelegd!! Ik ben echt wel ontevreden!!!

3 reacties

Hahaha,

ja dat is inderdaad de normale werkwijze van de klantendienst van Belgacom.

Ik heb dit ook al meermaals mogen ondervinden.

Vriendelijk zijn ze wel, maar als het niet direct lukt, wordt gewoon de verbinding verbroken en kan je weer helemaal opnieuw beginnen met inbellen en wachten, wachten, wachten en hopen dat je nu wel iemand aan de lijn krijgt die je kan helpen.


ik zou zeggen, nog maar een keertje proberen te bellen zeker?

On line krijg je gewoonlijk ook niet direct de oplossing die je kan helpen :-(

nog veel sterkte,
Premiumclub is een soep vanaf het ogenblik dat je Belgacom-klant bent, dus met Proximus in een bundel: voor Proximus besta je dan niet meer !!! Ik kan gewoon mijn punten niet meer inruilen via internet, wel een gsm kopen, maar de combinatie met punten krijg ik gewoon niet meer te zien: ik voldoe zogezegd niet aan de voorwaarden en kom gewoon niet binnen bij Proximus-eservices via Belgacom.

Ik heb me al verschillende keren ingelogd voor mijn gsm-nummer via klantennummer (Belgacom), datum van factuur en activatiecode: wat een soep !!!
ik sluit me volledig aan bij voorgaande klacht ivm premium club en inwisseling van de punten

zogezegd technische storing maar dat duurt al maanden

niemand die je echt kan helpen en idd wordt de verbinding dan verbroken!


is dat service?mijn 18000 gespaarde punten daar kan ik achter fluiten, ik mag wel inwisselen maar ik kan de geschenken niet bekijken omdat ik niet kan inloggen!

ze houden mij daar echt aan t lijntje ,uren heb ik daar al ingestoken!


mijn abon wordt opgezgd en ik ga het bij de concurrentie proberen!

bedankt proximus voor de goede service!!!!mijn fakturen worden wel steeds stipt verstuurd en door mij stipt betaald!

het geld innen gaat blijkbaar vlot

een super ontevreden klant!


Reageer