punten inruilen

  • 24 December 2015
  • 2 reacties
  • 473 Bekeken

Ik kreeg in brief in de post van Proximus met de melding dat een deel van mijn punten zullen vervallen op 31 12 2015 , en dat ik deze dus beter zou inruilen. Dit is blijkbaar hard werken , want ik kan wel inloggen , maar ik krijg behalve de intussen beroemde vrouw met laptop op de grond en de knop "producten toevoegen" niks te zien . wat kan ik doen om alsnog mijn punten in te ruilen ?

This topic has been closed for comments

2 reacties

anders mss vlug eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Reputatie 7
Badge +3
Ik kreeg in brief in de post van Proximus met de melding dat een deel van mijn punten zullen vervallen op 31 12 2015 , en dat ik deze dus beter zou inruilen. Dit is blijkbaar hard werken , want ik kan wel inloggen , maar ik krijg behalve de intussen beroemde vrouw met laptop op de grond en de knop "producten toevoegen" niks te zien . wat kan ik doen om alsnog mijn punten in te ruilen ?

Beste PHR01,

Indien het nog niet zou opgelost zijn dan mag u via privébericht uw klantnummer, gsm-nummer, login en e-mailadres bezorgen.

Dat mag u richten naar Het Proximus Team via link:https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kan de bevoegde dienst het nakijken en u erna terug informeren.

U kan ook steeds terecht op het nummer van de Premium Club 1910.

Met vriendelijke groeten,
Joel