punten inruilen
Ik kreeg in brief in de post van Proximus met de melding dat een deel van mijn punten zullen vervallen op 31 12 2015 , en dat ik deze dus beter zou inruilen. Dit is blijkbaar hard werken , want ik kan wel inloggen , maar ik krijg behalve de intussen beroemde vrouw met laptop op de grond en de knop "producten toevoegen" niks te zien . wat kan ik doen om alsnog mijn punten in te ruilen ?
This topic has been closed for comments
Beste PHR01,
Indien het nog niet zou opgelost zijn dan mag u via privébericht uw klantnummer, gsm-nummer, login en e-mailadres bezorgen.
Dat mag u richten naar Het Proximus Team via link:https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kan de bevoegde dienst het nakijken en u erna terug informeren.
U kan ook steeds terecht op het nummer van de Premium Club 1910.
Met vriendelijke groeten,
Joel
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.