Beantwoord

Punten inruilen

  • 19 December 2015
  • 3 reacties
  • 787 Bekeken

Komen artikels die momenteel niet meer in voorraad zijn maar waar je eindelijk genoeg punten voor hebt nog terug? En hoe zit die timing? Eind deze maand worden er punten AFGEPAKT (die ik nota bene spaarde) zodat ik weerom niet meer genoeg punten heb????? Is dit eerlijk en de reactie van neem dan toch iets anders vind ik niet overtuigend.
icon

Beste antwoord door Joel M 24 December 2015, 12:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Persoonlijk vind ik dit systeem om die en andere reden ook totaal geen goede oplossing, ze zouden veel beter een bepaald % korting geven op je maandelijks factuur bedrag, net zoals er nu zijn die 10 % korting krijgen als trouwe klant, en dan kan je kiezen wat en wanneer je iets wilt kopen.
Maar ieder zijn mening zeker.
Reputatie 2
Badge +1
Heb net hetzelfde voor.Eind deze maand verlies ik een stuk van mijn punten,maar ze bieden bijna niets aan om te nemen.Praktisch alle gsms die ik kan nemen/kopen,zijn niet in voorraad.Zou het mogelijk zijn om mijn punten langer te kunnen houden tot er weer gsms in voorraad zijn?Weet iemand dit?
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

U kan zich best in dit geval eens informeren op het nummer 1910 van de Premium Punten.

Met vriendelijke groeten,
Joel