Moet je voor je puk code echt naar de winkel zelf? Of kan dat ook via internet zelf?
Bladzijde 1 / 1
via http://proximus.be/MyProximus kan je ze opvragen
Opgepast: wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn
---------------op 12 augustus vanaf 23u30 tot 13 augustus om 8u30.
Opgepast: wegens onderhoud zal MyProximus tijdelijk niet beschikbaar zijn
---------------op 12 augustus vanaf 23u30 tot 13 augustus om 8u30.
De rubriek "Diensten" en de knop "PUK & Simkaart" is nergens terug te vinden in MyProximus?
verstuur dan best eens een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
NB: Als je een twitter of Facebook account hebt kan je ook prox (privé) berichten sturen
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
NB: Als je een twitter of Facebook account hebt kan je ook prox (privé) berichten sturen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.