Beantwoord

PS4 NAT-type mislukt

  • 6 January 2016
  • 9 reacties
  • 8602 Bekeken

Beste,

Sinds gisteren probeer ik connectie te maken met mijn playstation 4 via mijn wifi. Nu krijg ik steeds een foutmelding omtrent het NAT-type (mislukt).

Gisteren werd er mij gezegd dat ik mijn Bbox 2 moest vervangen door een BBox 3. Nu heb ik deze vandaag geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen.

Ik heb ook al geprobeerd om enkele poorten open te zetten voor mijn playstation zoals werd gezegd bij de hulplijn van playstation maar ook dit leverde geen resultaat op.

Iemand een oplossing ?

Vriendelijke groeten,
icon

Beste antwoord door headknight 11 January 2016, 14:04

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Andreas,
Je was niet alleen met dit probleem. Lees eens hier.
Misschien kan dit je al op weg helpen.
Dat was mijn post maar ik heb nog steeds het probleem als in die post. Dus zit nu ook met het zelfde probleem.
Beste headknight,

Ik heb nog wat vanalles geprobeerd en uiteindelijk is het mij toch gelukt om een verbinding te kunnen krijgen.

De oplossing die voor mij werkte staat beschreven op deze site : http://portforward.com/networking/static-ip-ps4/

hopelijk werkt dat voor u ook !
Beste headknight,

Ik heb nog wat vanalles geprobeerd en uiteindelijk is het mij toch gelukt om een verbinding te kunnen krijgen.

De oplossing die voor mij werkte staat beschreven op deze site : http://portforward.com/networking/static-ip-ps4/

hopelijk werkt dat voor u ook !


k zal is even proberen bedankt
Nadat je die ip hebt ingegoven in je bbox wat heb je daarna dan gedaan want dat werkt nog ni ze
vraagje: heb je een pppoe sessie opgestart vanuit de ps4 ?
vraagje: heb je een pppoe sessie opgestart vanuit de ps4 ? K heb dat al geprobeerd
vraagje: heb je een pppoe sessie opgestart vanuit de ps4 ? K heb dat al geprobeerd

Heb net gebeld naar proximus hij was ook een gamer maar ze geven geen support ervoor 😞 maar hij gaf wel al een richting dat het ligt aan de static ip. Ik heb die nu ingegoven voor me PC en PS4 maar nog steeds geen vooruitgang 😞
K was een weekendje weg naar me vriendin en k kwam terug en het was Nat Open nu 🙂 geen idee hoe het komt waarschijnlijk heeft die portforwarding zijn dage nodig achja 🙂 opgelost

Reageer