Vraag

ProximusTV App - synchroniseren geluid

  • 17 January 2017
  • 5 reacties
  • 358 Bekeken

Op een van onze Win10 laptops is het geluid niet synchroon met het beeld. Op de andere laptop en op de smartphones is er geen probleem.
Wanneer de applicatie gestart wordt is er geen probleem, maar na een paar minuten komt het probleem naar boven. Het lijkt erop dat de streams voor het geluid en het beeld niet aan dezelfde snelheid binnen komen.
Hoe kunnen we dit oplossen?

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Beste,

Deze problemen kunnen een van de volgende oorzaken hebben:
  • Er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat de computerprocessor, de videokaart of de vaste schijf niet snel genoeg is om vloeiende videobeelden te produceren.
  • Problemen met netwerkbronnen veroorzaken een slechte videokwaliteit. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat u de videobeelden niet probleemloos kunt downloaden. Als de video stroomsgewijs wordt afgespeeld via een netwerk, is de beschikbare netwerkbandbreedte mogelijk onvoldoende om de videobeelden zonder problemen te verwerken.

    Om dit nader te kunnen bekijken heb ik meer info nodig, gelieve mij deze in PB te sturen

    - login van Proximus tv waarmee je inlogt

    - klantennummer of telefoonnummer van de internetverbinding.

    ( zelfde probleem draadloos als via kabel?)

    - windows laptop: windows versie exact

    processor, geheugen..

    Mvg sabine
  • Sabine,

    ik slaag er niet in om je een PB te sturen met de gevraagde gegevens.

    Ik heb het probleem wel kunnen testen op een andere locatie en daar werkt alles perfect. Dus moet het liggen aan mijn netwerk op de initële locatie (draadloos). Ik zal een test doen via een bekabeld netwerk of rechtsreeks op de wifi van de modem.

    Mvg
    Reputatie 5
    Badge +4
    Dag KDW147,

    Test het even uit en laat ons zeker iets weten.

    Mvg, AM
    Beste,

    gisteren geprobeerd op de eerste locatie om via utp-kabel de laptop rechtstreeks op de modem te hangen.
    Na verloop van tijd is er terug een synchronisatie probleem, doch in mindere mate dans als ik via mijn eigen wireless router ga.
    Hoe kan ik jullie een PB sturen om de gegevens van mijn lijn over te maken?

    Mvg,
    Reputatie 7
    Badge +4
    Dag KDW147,

    Je kan ons en bericht sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    Mvg,Robrecht

    Reageer