Skip to main content
Heb een maandags op proximusfon...ik log in....heb verbinding...doch heb geen internet. Op alle locaties. Zelfs met een ander account ...hetzelfde probleem...geen internetverbinding ondanks dat mijn proximusfon pagina me ingelogd heeft.
Ook niet met met proximus_auto_fon



➡️ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html
Ook niet met met proximus_auto_fon

➡️ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html


Martin, heb al vaker gezegd dit werkt voor geen meter. Daarom dat ze Smart WiFi weer hebben misschien. Groot verschil met TN want daar werkt het wel als men inlogt als deze beschikbaar is.
Ik weet het Antoon, maar ik kan er ook niks aan doen dat het bij mij wel met Proximus_auto_fon werkt en dit zowel op smartphone als op laptop en daarom dat ik 'inlogger' eens de vraag gesteld heb of het bij hem wel werkt met auto_fon ?
Hoi, ik heb gezien dat op dit Myproximus account geen vaste producten gekoppeld staan. kan je ons via privébericht je inlog gegevens doorsturen? Groeten Jean-Paul P.S privébericht via deze link



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik heb geen andere producten van Proximus, dus inloggen op auto fon is niet van

toepassing.



Met vriendelijke groet
Hi Marc,



Een proximus fon login is enkel beschikbaar en gelinkt als een gratis optie aan een internet abonnement.



Dus zonder producten zoals internetabonnement kan je geen Proximus fon account gebruiken.



Wat je wel mogelijkheid hebt is rechtstreeks bij FON een account aanvragen en daarmee werken,



maar daarop geven wij dan geen support ( niet traceerbaar door Prx ) en dien je te wenden tot :



https://support.fon.com/hc/en-us





Indien wel gelinkt aan een Prx abonnement , gelieve ons klantennummer door te sturen





Mvg Sabine








wauters.gilles@hotmail.be niet als account terug te vinden

Reageer