Sinds de update wekt mijn proximusapp voor geen meter meer.
Klantendienst kon ook geen hulp bieden? Wat een klucht!!!
Bladzijde 1 / 1
Hallo Kim,
Welke problemen ondervind je juist?
Groetjes,
Aziz
Welke problemen ondervind je juist?
Groetjes,
Aziz
Deze melding krijg ik. En als je op de knop opnieuw proberen drukt veranderd er niets...?
Hallo,
wij zijn hiervan op de hoogte dat er bij sommige klanten zich problemen voordoen met onze nieuwe MyProximus app. Onze bevoegde diensten zijn ermee bezig om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen voor onze klanten.
Kan u mij uw gsm nr hier doorgeven? Ik kijk dit na voor u.
Alvast onze excuses voor het ongemak
Mvg,
Aw
wij zijn hiervan op de hoogte dat er bij sommige klanten zich problemen voordoen met onze nieuwe MyProximus app. Onze bevoegde diensten zijn ermee bezig om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen voor onze klanten.
Kan u mij uw gsm nr hier doorgeven? Ik kijk dit na voor u.
Alvast onze excuses voor het ongemak
Mvg,
Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.