Proximus-waardebon

  • 28 January 2017
  • 7 reacties
  • 712 Bekeken

Ik heb mijn premiumpunten omgezet in een Proximus-waardebon.
Hoe kan ik daar in de online webshop gebruik van maken ?
Wanneer ik op de betaalpagina kom kan ik nergens een code ingeven

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag HildeMarc,

Normaalgezien moet je in het betaalscherm een veldje zien staan met deze tekst: "Beschikt u over een vouchercode? Vul deze code hier in en klik daarna op Bevestig" met daarnaast een veldje om de code in te typen en daaronder een paarse knop met "Bevestig".

Welk product probeer je te bestellen? Want het is bijvoorbeeld niet compatibel met gecombineerde aanbiedingen.

Groetjes,

Antonella
Dag Antonella,

ik wou een oplaadkabel en geheugensticks bestellen.
Als ik doorklik is er nergens een veldje met tekst 'beschikt U over een vouchercode' te vinden.
ik kom gewoon verder op het totale bedrag met de kaart te betalen.

gr.
Marc
Ik wou enkele weken geleden een gsm-hoesje bestellen en dit was ook niet mogelijk met voucher via de webshop. Via de proximuscenters zou dit wel gaan . Enkel was het hoesje er niet. Dus maar via Bol.com besteld.
Nu zit ik dus ook met een bon...
hallo
ik ben overgestapt naar orange maar heb nog 3150 punten
dat ik binnen 14 dagen moet omruilen of ben ze kwijt
mijn vraag is of je uwe bon mag doorgeven aan iemand dat nog bij proximus zit graag vlug antwoord
gr daisy
hallo
ik ben overgestapt naar orange maar heb nog 3150 punten
dat ik binnen 14 dagen moet omruilen of ben ze kwijt
mijn vraag is of je uwe bon mag doorgeven aan iemand dat nog bij proximus zit graag vlug antwoord
gr daisy


Wanneer je er een bon van neemt kan iedereen deze volgens mij gebruiken. Ook als je je bon aan iemand geeft die geen klant. Bij een aankoop in een Proximus-center kan je dit als waardebon gebruiken.
Je kan je punten schenken aan een andere klant. http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_gift/particulieren/support/klantenzone/premium-club/premium-club-punten/premium-club-of-bizz-club-punten-wegschenken.html
Moest je niemand vinden, ik ontvang ze graag 😛
Reputatie 7
Badge +3
Dag HildeMarc,

Als het gewenste product geen optie geeft om een voucher code in te vullen, kun je hiervoor de voucher hiervoor niet online gebruiken.

Je kunt dit dan wel aankopen in onze verkooppunten, waar je de voucher kunt inwisselen bij aankoop ter plaatse.

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Daisy!

Dit is zeker mogelijk, daarvoor hebben we wel beide accounts nodig van de premium club.

U kan dit eventueel telefonisch regelen, of via dit kanaal als u via een privébericht de betrokken oproepnummers en premium club nummers doorgeeft.

Mvg,

Wouter

Reageer