Proximus-waardebon

  • 13 December 2016
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Ik heb mij vorige week een proximus-waardebon aangekocht van 50 euro. Ik wilde deze gebruiken om een nieuwe smartphone online te kopen. Toen ik mijn bestelling gedaan had, wilde ik gaan betalen maar zag ik dat ik mijn kaartlezer niet bij had. Heb toen de bestelling afgebroken en 's avonds opnieuw gedaan. Maar wat bleek: ik kon die bon niet meer invullen want hij zou reeds gebruikt zijn!
Heb toen gebeld naar klantendienst. Konden mij niet verder helpen en zeiden dat ik daarvoor naar een winkel moest gaan. De volgende dag in de winkel zeiden ze dat ze dat niet konden oplossen (op een erg onvriendelijke manier!!). Ze hebben toen wel een klachtenformulier voor mij ingevuld met hoogdringendheid. Proximus zou mij dan contacteren. Tot op heden nog niets gehoord. Moet ik die bon van 50 euro nu maar gewoon vergeten? klantvriendelijk is toch wat anders hoop ik.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Pascale, ik wil dit laten nakijken.

Daarvoor heb ik je klantgegevens nodig.

Stuur je ze ons door in een privébericht, met wat uitleg zoals hierboven vermeld aub ?

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


vriendelijke groeten

Tina

Reageer