Proximus Vodafone USB 3G stick (Huawei?)

  • 20 October 2013
  • 4 reacties
  • 628 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1


Ik kocht enkele jaren geleden zo een stick waar ik een gratis datasim kon insteken, en dat werkte perfect onder Windows 7. Nu heb ik een laptop gekocht met W8 (W8,1) op en die herkent de USB 3G stick niet als modem. Zijn er ergens W8 upgrade-drivers te downloaden voor deze stick ? Ik stelde de vraag ook aan Eva in een privévericht. Bij voorbaat dank voor reactie.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +1


De stick werkt dus wél onder W7 op mijn PC. Niet echter onder W8 en vandaag ook niet onder W8,1 op mijn laptop. de Vodafone-software wordt wél geïnstalleerd, maar vindt dus geen 3G connectie, wél de Wifi van mijn b-box2 alhoewel de datasim er wél correct insteekt, want hij werkt wél op mijn PC met W7.

Reputatie 7
Badge +1


Ik kreeg van Eva het type van mijn 3G stick (K3806) en kon de software van de hierbovengenoemde link downloaden, waarna de stick toch werkte. Probleem dus nog maar eens opgelost door de Evadienst.

Reputatie 7
Badge +1


Neen, die ken ik zelfs niet. Vertel me er alles over. Het was software van de Vodafonesite (link Eva) voor mijn type stick. Ik zal die Metro-app. eens opzoeken. Ik denk nog teveel in W7 logica....







Reputatie 7
Badge +1


Bedankt voor de tip! Gevonden. Ik probeer het uit. Maar het blijkt toh dezelfde software te zijn die ik al had binnengehaald. Toch bedankt!

Reageer