Telkens als ik op een zender druk, komt er de melding dat er streamingproblemen zijn van de server
Bladzijde 1 / 1
als je het over proximus tv op je decoder hebt dan gewoon eens proberen door de bbox en decoder even te heropstarten,
maar ik veronderstel dat je het over proximus tv hebt op pc/laptop/tablet of smartphone, dan zal je op de tussenkomst hier van een proximus medewerker moeten wachten.
maar ik veronderstel dat je het over proximus tv hebt op pc/laptop/tablet of smartphone, dan zal je op de tussenkomst hier van een proximus medewerker moeten wachten.
Inderdaad het gaat over proximus tv app op Samsung s4 mini.
Doet het probleem zich nog steeds voor?
Nee, het gaat nog altijd niet. Steeds dezelfde foutmelding.
Kan je de exacte foutmelding eens doorsturen en zeggen welke android versie je op je toestel hebt staan?
Heb je al getest of het via de website (https://www.proximustv.be/nl?new_lang=nl) wel werkt?
Heb je al getest of het via de website (https://www.proximustv.be/nl?new_lang=nl) wel werkt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.