Beantwoord

Proximus TV via laptop of tablet werkt totaal niet

  • 9 January 2017
  • 7 reacties
  • 464 Bekeken

Ik heb al alles uitgeprobeerd maar de app noch de website wil maar niet werken. (en ja ik zit op hetzelfde wifi-netwerk) Waarom gaat dit niet?

icon

Beste antwoord door RobrechtB 10 January 2017, 08:35

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste,
Hierbij info die je hopelijk helpt:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

mvg.
Reputatie 5
Badge +3
Beste,
Misschien help je onderstaande info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Heb je ingelogd met je myproximus account?

mvg.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Klantzoveel, Jij hebt geen TV overal in je abonnement zitten. Waar door dit niet werkt. Je kan best onze klantendienst eens contacteren.

Mvg, Robrecht
RobrechtB

tv overal bestaat toch niet meer? Als je het proximus tv pack hebt kun je via de website of app EN op hetzelfde wifi-netwerk ook tv kijken op laptop, tablet of smartphone.
Reputatie 7
Badge +4
Indien je een nieuw pack hebt. Bij dit van jou staat het niet actief. Mogelijk nog een oud pak. Wij kunnen het langs de technische kant niet activeren. Indien het ook al in jouw pack moet zitten moeten mijn collega's van de klantendienst dit toevoegen. Ik zet het bericht bij hen om het na te kijken.

Mvg,Robrecht
Geachte RobrechtB,

Klantnr 615016896­
E-Mail: ­buyck.fabienne@proxim­us.be
Contactnummer: 05930­4108 nieuw contactnr 059311640
Ik heb problemen met Cloud en TV app overal door verandering pak geen oplossing tot nog toe gevonden of antwoord gekregen 3 weken bel ik nu bijna iedere dag en iedereen geeft een andere uitleg ik wil duidelijkheid en een OPLOSSING, mijn oud pack is overgeschakeld rond 14/12/2016 naar tutti- of luttimus daarin zit Internet, Tv met actie 49 eur, gsm actie abonnement met toestel 20eur en gsm 15eur en een 2de decoder.
Blijkbaar heb ik geen produkten meer bij proximus.
Graag snel terug cloud en tvapplicatie.
Mijn geduld raakt op heb ik geen problemen met tv of internet nu dit en een compentatie of excusses ook nog niet gekregen in tegendeel weer over enkele maanden een fout faktuur 800 en iets dat inmiddels opgelost na terug een fout aan de fakturatie.
Als je in de geschiedenis kan kijken kan je zien meerdere aantal nieuwe decoders,modems enz.

Volgend probleem gisteren 2x gebel­d er ging iemand teru­gbellen om 13 u maar niemand ­gehoord in verband met myproximus mijn berichten bij openen buyck.fabienne@skynet.be krijg ik het volgende
Fout: The quota on m­ail server "resmail-p­rd-imap-priv-vip.bc" ­exceeded with login fd035837@skynet.be­ (user=2, context=637­689).
Er staat 2 x onder d­e box fd035837- buyck.fabienne@skynet­.be
buyck.fabienne@skynet.be
kan je deze herstell­en dat dit 1 maal in ­mijn box staat.
Zou het mogelijk zij­n om onder
Mailbox adres: ­fd035837@skynet.be­
adressen: buyck.fabi­enne@skynet
fd035837@skynet.be­ te plaatsen ­en indirn mogelijk alle submappen te verwijderen onder prullenbak in totaal iets tussen 72 of 82 submappen.
Graag wil ik eigenlijk via dee weg eindelijk een oplossing want ik h9or iedere dag 2u geduld 24 u geduld 5 dagenondertussen nu bijna 1 maand.
Met vriendelijke gro­eten
Buyck Fabienne

+3259311640
skippy 4 minuten geleden
Geachte RobrechtB,

Klantnr 615016896­
E-Mail: ­buyck.fabienne@proxim­us.be
Contactnummer: 05930­4108 nieuw contactnr 059311640
Ik heb problemen met Cloud en TV app overal door verandering pak geen oplossing tot nog toe gevonden of antwoord gekregen 3 weken bel ik nu bijna iedere dag en iedereen geeft een andere uitleg ik wil duidelijkheid en een OPLOSSING, mijn oud pack is overgeschakeld rond 14/12/2016 naar tutti- of luttimus daarin zit Internet, Tv met actie 49 eur, gsm actie abonnement met toestel 20eur en gsm 15eur en een 2de decoder en een vaste lijn.
Blijkbaar heb ik geen produkten meer bij proximus.
Graag snel terug cloud en tvapplicatie.
Mijn geduld raakt op heb ik geen problemen met tv of internet nu dit en een compentatie of excusses ook nog niet gekregen in tegendeel weer over enkele maanden een fout faktuur 800 en iets dat inmiddels opgelost na terug een fout aan de fakturatie.
Als je in de geschiedenis kan kijken kan je zien meerdere aantal nieuwe decoders,modems enz.

Volgend probleem gisteren 2x gebel­d er ging iemand teru­gbellen om 13 u maar niemand ­gehoord in verband met myproximus mijn berichten bij openen buyck.fabienne@skynet.be krijg ik het volgende
Fout: The quota on m­ail server "resmail-p­rd-imap-priv-vip.bc" ­exceeded with login fd035837@skynet.be­ (user=2, context=637­689).
Er staat 2 x onder d­e box fd035837- buyck.fabienne@skynet­.be
buyck.fabienne@skynet.be
kan je deze herstell­en dat dit 1 maal in ­mijn box staat.
Zou het mogelijk zij­n om onder
Mailbox adres: ­fd035837@skynet.be­
adressen: buyck.fabi­enne@skynet
fd035837@skynet.be­ te plaatsen ­en indirn mogelijk alle submappen te verwijderen onder prullenbak in totaal iets tussen 72 of 82 submappen.
Graag wil ik eigenlijk via dee weg eindelijk een oplossing want ik h9or iedere dag 2u geduld 24 u geduld 5 dagen ondertussen nu bijna 1 maand.
Denk idem als klant zoveel maar heb al bijna alle stappen telefonisch en per mail ondernomen de fout ligt in jullie kamp ik heb plots geen produkten meer.

Met vriendelijke gro­eten
Buyck Fabienne

Reageer