Bladzijde 1 / 1
Beste,
Hierbij info die je hopelijk helpt:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
mvg.
Hierbij info die je hopelijk helpt:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
mvg.
Beste,
Misschien help je onderstaande info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Heb je ingelogd met je myproximus account?
mvg.
Misschien help je onderstaande info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Heb je ingelogd met je myproximus account?
mvg.
Dag Klantzoveel, Jij hebt geen TV overal in je abonnement zitten. Waar door dit niet werkt. Je kan best onze klantendienst eens contacteren.
Mvg, Robrecht
Mvg, Robrecht
RobrechtB
tv overal bestaat toch niet meer? Als je het proximus tv pack hebt kun je via de website of app EN op hetzelfde wifi-netwerk ook tv kijken op laptop, tablet of smartphone.
tv overal bestaat toch niet meer? Als je het proximus tv pack hebt kun je via de website of app EN op hetzelfde wifi-netwerk ook tv kijken op laptop, tablet of smartphone.
Indien je een nieuw pack hebt. Bij dit van jou staat het niet actief. Mogelijk nog een oud pak. Wij kunnen het langs de technische kant niet activeren. Indien het ook al in jouw pack moet zitten moeten mijn collega's van de klantendienst dit toevoegen. Ik zet het bericht bij hen om het na te kijken.
Mvg,Robrecht
Mvg,Robrecht
Geachte RobrechtB,
Klantnr 615016896
E-Mail: buyck.fabienne@proximus.be
Contactnummer: 059304108 nieuw contactnr 059311640
Ik heb problemen met Cloud en TV app overal door verandering pak geen oplossing tot nog toe gevonden of antwoord gekregen 3 weken bel ik nu bijna iedere dag en iedereen geeft een andere uitleg ik wil duidelijkheid en een OPLOSSING, mijn oud pack is overgeschakeld rond 14/12/2016 naar tutti- of luttimus daarin zit Internet, Tv met actie 49 eur, gsm actie abonnement met toestel 20eur en gsm 15eur en een 2de decoder.
Blijkbaar heb ik geen produkten meer bij proximus.
Graag snel terug cloud en tvapplicatie.
Mijn geduld raakt op heb ik geen problemen met tv of internet nu dit en een compentatie of excusses ook nog niet gekregen in tegendeel weer over enkele maanden een fout faktuur 800 en iets dat inmiddels opgelost na terug een fout aan de fakturatie.
Als je in de geschiedenis kan kijken kan je zien meerdere aantal nieuwe decoders,modems enz.
Volgend probleem gisteren 2x gebeld er ging iemand terugbellen om 13 u maar niemand gehoord in verband met myproximus mijn berichten bij openen buyck.fabienne@skynet.be krijg ik het volgende
Fout: The quota on mail server "resmail-prd-imap-priv-vip.bc" exceeded with login fd035837@skynet.be (user=2, context=637689).
Er staat 2 x onder de box fd035837- buyck.fabienne@skynet.be
buyck.fabienne@skynet.be
kan je deze herstellen dat dit 1 maal in mijn box staat.
Zou het mogelijk zijn om onder
Mailbox adres: fd035837@skynet.be
adressen: buyck.fabienne@skynet
fd035837@skynet.be te plaatsen en indirn mogelijk alle submappen te verwijderen onder prullenbak in totaal iets tussen 72 of 82 submappen.
Graag wil ik eigenlijk via dee weg eindelijk een oplossing want ik h9or iedere dag 2u geduld 24 u geduld 5 dagenondertussen nu bijna 1 maand.
Met vriendelijke groeten
Buyck Fabienne
+3259311640
Klantnr 615016896
E-Mail: buyck.fabienne@proximus.be
Contactnummer: 059304108 nieuw contactnr 059311640
Ik heb problemen met Cloud en TV app overal door verandering pak geen oplossing tot nog toe gevonden of antwoord gekregen 3 weken bel ik nu bijna iedere dag en iedereen geeft een andere uitleg ik wil duidelijkheid en een OPLOSSING, mijn oud pack is overgeschakeld rond 14/12/2016 naar tutti- of luttimus daarin zit Internet, Tv met actie 49 eur, gsm actie abonnement met toestel 20eur en gsm 15eur en een 2de decoder.
Blijkbaar heb ik geen produkten meer bij proximus.
Graag snel terug cloud en tvapplicatie.
Mijn geduld raakt op heb ik geen problemen met tv of internet nu dit en een compentatie of excusses ook nog niet gekregen in tegendeel weer over enkele maanden een fout faktuur 800 en iets dat inmiddels opgelost na terug een fout aan de fakturatie.
Als je in de geschiedenis kan kijken kan je zien meerdere aantal nieuwe decoders,modems enz.
Volgend probleem gisteren 2x gebeld er ging iemand terugbellen om 13 u maar niemand gehoord in verband met myproximus mijn berichten bij openen buyck.fabienne@skynet.be krijg ik het volgende
Fout: The quota on mail server "resmail-prd-imap-priv-vip.bc" exceeded with login fd035837@skynet.be (user=2, context=637689).
Er staat 2 x onder de box fd035837- buyck.fabienne@skynet.be
buyck.fabienne@skynet.be
kan je deze herstellen dat dit 1 maal in mijn box staat.
Zou het mogelijk zijn om onder
Mailbox adres: fd035837@skynet.be
adressen: buyck.fabienne@skynet
fd035837@skynet.be te plaatsen en indirn mogelijk alle submappen te verwijderen onder prullenbak in totaal iets tussen 72 of 82 submappen.
Graag wil ik eigenlijk via dee weg eindelijk een oplossing want ik h9or iedere dag 2u geduld 24 u geduld 5 dagenondertussen nu bijna 1 maand.
Met vriendelijke groeten
Buyck Fabienne
+3259311640
skippy 4 minuten geleden
Geachte RobrechtB,
Klantnr 615016896
E-Mail: buyck.fabienne@proximus.be
Contactnummer: 059304108 nieuw contactnr 059311640
Ik heb problemen met Cloud en TV app overal door verandering pak geen oplossing tot nog toe gevonden of antwoord gekregen 3 weken bel ik nu bijna iedere dag en iedereen geeft een andere uitleg ik wil duidelijkheid en een OPLOSSING, mijn oud pack is overgeschakeld rond 14/12/2016 naar tutti- of luttimus daarin zit Internet, Tv met actie 49 eur, gsm actie abonnement met toestel 20eur en gsm 15eur en een 2de decoder en een vaste lijn.
Blijkbaar heb ik geen produkten meer bij proximus.
Graag snel terug cloud en tvapplicatie.
Mijn geduld raakt op heb ik geen problemen met tv of internet nu dit en een compentatie of excusses ook nog niet gekregen in tegendeel weer over enkele maanden een fout faktuur 800 en iets dat inmiddels opgelost na terug een fout aan de fakturatie.
Als je in de geschiedenis kan kijken kan je zien meerdere aantal nieuwe decoders,modems enz.
Volgend probleem gisteren 2x gebeld er ging iemand terugbellen om 13 u maar niemand gehoord in verband met myproximus mijn berichten bij openen buyck.fabienne@skynet.be krijg ik het volgende
Fout: The quota on mail server "resmail-prd-imap-priv-vip.bc" exceeded with login fd035837@skynet.be (user=2, context=637689).
Er staat 2 x onder de box fd035837- buyck.fabienne@skynet.be
buyck.fabienne@skynet.be
kan je deze herstellen dat dit 1 maal in mijn box staat.
Zou het mogelijk zijn om onder
Mailbox adres: fd035837@skynet.be
adressen: buyck.fabienne@skynet
fd035837@skynet.be te plaatsen en indirn mogelijk alle submappen te verwijderen onder prullenbak in totaal iets tussen 72 of 82 submappen.
Graag wil ik eigenlijk via dee weg eindelijk een oplossing want ik h9or iedere dag 2u geduld 24 u geduld 5 dagen ondertussen nu bijna 1 maand.
Denk idem als klant zoveel maar heb al bijna alle stappen telefonisch en per mail ondernomen de fout ligt in jullie kamp ik heb plots geen produkten meer.
Met vriendelijke groeten
Buyck Fabienne
Geachte RobrechtB,
Klantnr 615016896
E-Mail: buyck.fabienne@proximus.be
Contactnummer: 059304108 nieuw contactnr 059311640
Ik heb problemen met Cloud en TV app overal door verandering pak geen oplossing tot nog toe gevonden of antwoord gekregen 3 weken bel ik nu bijna iedere dag en iedereen geeft een andere uitleg ik wil duidelijkheid en een OPLOSSING, mijn oud pack is overgeschakeld rond 14/12/2016 naar tutti- of luttimus daarin zit Internet, Tv met actie 49 eur, gsm actie abonnement met toestel 20eur en gsm 15eur en een 2de decoder en een vaste lijn.
Blijkbaar heb ik geen produkten meer bij proximus.
Graag snel terug cloud en tvapplicatie.
Mijn geduld raakt op heb ik geen problemen met tv of internet nu dit en een compentatie of excusses ook nog niet gekregen in tegendeel weer over enkele maanden een fout faktuur 800 en iets dat inmiddels opgelost na terug een fout aan de fakturatie.
Als je in de geschiedenis kan kijken kan je zien meerdere aantal nieuwe decoders,modems enz.
Volgend probleem gisteren 2x gebeld er ging iemand terugbellen om 13 u maar niemand gehoord in verband met myproximus mijn berichten bij openen buyck.fabienne@skynet.be krijg ik het volgende
Fout: The quota on mail server "resmail-prd-imap-priv-vip.bc" exceeded with login fd035837@skynet.be (user=2, context=637689).
Er staat 2 x onder de box fd035837- buyck.fabienne@skynet.be
buyck.fabienne@skynet.be
kan je deze herstellen dat dit 1 maal in mijn box staat.
Zou het mogelijk zijn om onder
Mailbox adres: fd035837@skynet.be
adressen: buyck.fabienne@skynet
fd035837@skynet.be te plaatsen en indirn mogelijk alle submappen te verwijderen onder prullenbak in totaal iets tussen 72 of 82 submappen.
Graag wil ik eigenlijk via dee weg eindelijk een oplossing want ik h9or iedere dag 2u geduld 24 u geduld 5 dagen ondertussen nu bijna 1 maand.
Denk idem als klant zoveel maar heb al bijna alle stappen telefonisch en per mail ondernomen de fout ligt in jullie kamp ik heb plots geen produkten meer.
Met vriendelijke groeten
Buyck Fabienne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.