ik probeer op te nemen maar krijg de boodschap : foutmelding, er heeft zich een systeemfout voorgedaan
heb decoder al paar keer uitgeschakeld maar boodschap blijft gelijk
weet iemand wat ik kan doen?
bedankt voor je reactie, heb geprobeerd maar lukt niet, ga helpdesk inderdaad bellen.
best eens de volledige procedure volgen
- decoder zonder stroom zetten
- bbox ook zonder stroom zetten (als je draadloze toestellen staan hebt tussen bbox en decoder deze ook uit stopcontact trekken)
- bbox terug opzetten en wachten tot vdsl lampje niet meer knippert maar continu blijft branden (en je ook terug kunt surfen)
- dan de draadloze toestellen als je die gebruikt terug in het stopcontact steken en wacht enkele minuten
- dan de decoder terug onder spanning zetten.
Als het hiermee niet opgelost is bel best de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 tot 22u)
- decoder zonder stroom zetten
- bbox ook zonder stroom zetten (als je draadloze toestellen staan hebt tussen bbox en decoder deze ook uit stopcontact trekken)
- bbox terug opzetten en wachten tot vdsl lampje niet meer knippert maar continu blijft branden (en je ook terug kunt surfen)
- dan de draadloze toestellen als je die gebruikt terug in het stopcontact steken en wacht enkele minuten
- dan de decoder terug onder spanning zetten.
Als het hiermee niet opgelost is bel best de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 tot 22u)
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.