Beantwoord

Proximus TV opnames weg na verhuis en geen toegang meer tot ProximusTV op tablet of laptop

  • 19 December 2016
  • 7 reacties
  • 498 Bekeken

Voorbije vrijdag werd Proximus TV + internet + telefoon geïnstalleerd op mijn nieuw adres. Telefoon werkt, internet werkt en Proximus TV werkt. Er zijn echter 2 problemen: ik kan noch op mijn laptop, noch op mijn ipad Proximus TV kijken. Op mijn Windows laptop krijg ik volgende melding na inloggen met mijn Myproximus login: Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabboneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account. Op mijn ipad is de melding: de account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken. Gelieve te controleren of het product Proximus TV geactiveerd is op de Proximus website.

Voor alle duidelijkheid, in Myproximus staat proximustv wel degelijk actief, en is het telefoonnummer dat vermeld wordt wel degelijk mijn nieuwe telefoonnummer.

Tevens heb ik ook geen opnames meer op mijn decoder. Ik ben misschien te optimistisch, door te denken dat dat in de cloud zit en dat er dus geen probleem zou mogen zijn om dit terug te krijgen. Aan de telefoon heeft men me echter al 3x gezegd dat dat normaal is, omdat ik van nummer ben veranderd. Ik kan me moeilijk voorstellen dat Proximus niet in staat is om het ene nummer met het andere te linken en me dus mijn opnames terug te bezorgen.

Ik heb al 3x met de support gebeld maar heb nog geen oplossing. Weet iemand raad?

Bedankt!

Steven
icon

Beste antwoord door ThomasP 21 December 2016, 08:49

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ik vrees dat er niks aan te doen is, als men van telefoonnummer verandert dan wist Proximus alle opnames ook deze die in de cloud zijn opgenomen.
Dus je opnames zijn onherroepelijk verloren, je hebt dus brute pech.
Reputatie 5
Badge +4
Dag Steven, ik heb dit voor je even nagekeken en heb een update gedaan waardoor je ProximusTV profiel correct aangemaakt is in onze database. Je zou het nog even moeten proberen.

Je zegt dat je veranderd bent van nummer. Ben je verhuisd of heb je gewoon een nummer wijziging aangevraagd. Mvg, AM
Dag Andy, nummer is veranderd omwille van een verhuis van zone 053 naar zone 02. Ik zal straks bij thuiskomst alvast de Proximus TV app nog eens uittesten. Ik laat nog weten als het is gelukt.
Bedankt!
Dag Andy, het probleem met niet kunnen inloggen in de proximustv app op mijn ipad blijft bestaan. Heb de app verwijderd, ipad opnieuw opgestart, app opnieuw geïnstalleerd, ingelogd met mijn myproximus account maar blijf dezelfde foutmelding krijgen. kan je dit verder bekijken? Bedankt!
Reputatie 6
Badge +3
Met welke login probeer je in te loggen? Kan je me ook nog eens je lijnnr bezorgen? Via privébericht.
Reputatie 7
Badge +6
Steven, ik heb opnieuw een aanpassing gedaan. Zou je even opnieuw kunnen proberen. Dit zou nu moeten werken.
Bedankt allemaal, mijn inlogprobleem is opgelost! wel jammer van de verloren opnames en ook onbegrijpelijk want zo moeilijk kan dat niet zijn om die bij een verhuis te recupereren.

Reageer