Vanavond de PX tv app op mijn tablet samsung gëinstalleerd, blijft hangen op het hoofdscherm, verder gebeurt er niets.
Ik maak op de tv gebruik van de nieuwe SW 10.116
mvg.
icon
Beste antwoord door ThomasP22 February 2016, 20:22
Probeer nog eens van de app te verwijderen en opnieuw te installeren heb ik zo ook al kunnen in orde kunnen krijgen op mijn tablet, je weet maar nooit.
Neen, lukt niet, kan de app installeren, maar blijft op het hoofdscherm staan, toestel info: samsung GT-P3110 android ver. 4.2.2
Zal dit probleem doorsturen naar het PX-team.
Bij de instellingen op de decoder (TV) -----> beheer toestellen-----> gekoppelde tablets en smartphones zie ik----> GEEN TOESTEL GEKOPPELD MET UW DECODER!
Is dat de reden dat ik geen verbinding kan maken met de app? Hoe stel ik dat in?
Op TV-Overal op de PC staat het toestel wel aangemeld, waar de app wel werkt, en op tablet.
bv op een smartphone/tablet wordt dit gekoppeld als je de eerste keer inlogt en je ook gevraagd wordt om een naam te geven voor het toestel waarmee je inlogt
maar als het niet lukt om met een toestel in te loggen zal die natuurlijk ook niet gekoppeld worden.
Je toestel wordt pas gekoppeld bij de eerste aanmelding. Het feit dat de app vast loopt voor het inloggen wijst op een probleem met de app of je GSM.
Ik heb het doorgestuurd naar onze ontwikkelaars van de app. Deze kijken dit even na op compatibiliteits issues.
Ik kan je wel alvast een fact reset aanraden van je toestel. Maar ik begrijp dat niemand hier op zit te wachten...
Ok, stop er mee, tv overal werkt en zal het met deze app moeten doen!
Hoe doe ik een facreset op een samsung tablet?
Wanneer ik op play store naar de app ga en lees daar de beoordelingen...niet om over naar huis te schrijven, blijkbaar is er een probleem en werkt het niet op de samsung galaxy tablet zoals mijn toestel.
Alhoewel de Tv-Overal app perfect werkt, loopt nooit vast.
...
Hoe doe ik een facreset op een samsung tablet? ...
Dit is afhankelijk van je Android versie. Voor de android versie die jij gebruikt:
Alle apps -> instellingen -> gebruikers/persoonlijk -> backup maken & terugzetten.
Hier kan je een fact reset uitvoeren.
Bij mij is het omgekeerd op de pc met w10 en ook op deze met W8.1 werkt de Proximus TV app uit de microsoft store niet,
het moet iets te maken hebben met registreren van toestellen vermoed ik, al is het max van 5 nog niet bereikt,
'k vraag mij af of het ontkoppelen van MyProximus/accounts/TVO (onder MyProximus), en dan terug koppelen geen oplossing zou zijn?
Misschien kunnen de Proximus medewerkers hier op antwoorden of dit een oplossing zou zijn?
Problemen met dit specifiek toestel? Het is toch de SW die telt? Android 4.2.2 is dus niet compatibel met de app? Doch werkt TVO perfect met die SW, raar...
OK, op dit moment maak ik me daar niet zoveel zorgen over, als men ziet wat er in Brussel gebeurt stelt die app niet zoveel voor!
Heb dit nagekeken, de tijdzone staat ingesteld op: GMT + 1:00 (Greenwich Mean Time)
Automatische instelling staat er niet bij.
Is dat de juiste tijdzone?
Stond zo standaard ingesteld.
Ja, heb deze, moet ik deze instellen? Heb dit gedaan, de tijd staat dan wel één uur vooruit.... op mijn gsm staat de tijdzone hetzelfde ingesteld als op de tablet, GMT + 1:00
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.