Beantwoord

Proximus TV op tablet

  • 20 February 2016
  • 46 reacties
  • 1434 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Vanavond de PX tv app op mijn tablet samsung gëinstalleerd, blijft hangen op het hoofdscherm, verder gebeurt er niets.
Ik maak op de tv gebruik van de nieuwe SW 10.116

mvg.
icon

Beste antwoord door ThomasP 22 February 2016, 20:22

Bekijk origineel

46 reacties

Probeer nog eens van de app te verwijderen en opnieuw te installeren heb ik zo ook al kunnen in orde kunnen krijgen op mijn tablet, je weet maar nooit.
Reputatie 5
Badge +3
Kan de app niet openen, blijft hangen op het Proximus TV hoofdscherm...
Hoe los ik dit op?

mvg
Heb je dan al geprobeerd om eens de app te verwijderen en dan terug te installeren.
Reputatie 5
Badge +3
De TV overal app op mijn tablet werkt nog altijd perfect...de PX tv weigert voorlopig nog.
Ja Elsa, zonder resultaat.
Reputatie 5
Badge +3
Zal het nog eens proberen, zal je het laten weten.
Moet ik eerst iets instellen op de TV?
Reputatie 5
Badge +3
Neen, lukt niet, kan de app installeren, maar blijft op het hoofdscherm staan, toestel info: samsung GT-P3110 android ver. 4.2.2
Zal dit probleem doorsturen naar het PX-team.

mvg
Reputatie 5
Badge +3
Bij de instellingen op de decoder (TV) -----> beheer toestellen-----> gekoppelde tablets en smartphones zie ik----> GEEN TOESTEL GEKOPPELD MET UW DECODER!
Is dat de reden dat ik geen verbinding kan maken met de app? Hoe stel ik dat in?
Op TV-Overal op de PC staat het toestel wel aangemeld, waar de app wel werkt, en op tablet.

Mvg.
bv op een smartphone/tablet wordt dit gekoppeld als je de eerste keer inlogt en je ook gevraagd wordt om een naam te geven voor het toestel waarmee je inlogt
maar als het niet lukt om met een toestel in te loggen zal die natuurlijk ook niet gekoppeld worden.
Reputatie 7
Badge +6
Je toestel wordt pas gekoppeld bij de eerste aanmelding. Het feit dat de app vast loopt voor het inloggen wijst op een probleem met de app of je GSM.
Ik heb het doorgestuurd naar onze ontwikkelaars van de app. Deze kijken dit even na op compatibiliteits issues.

Ik kan je wel alvast een fact reset aanraden van je toestel. Maar ik begrijp dat niemand hier op zit te wachten...
Reputatie 5
Badge +3
Ok, stop er mee, tv overal werkt en zal het met deze app moeten doen!
Hoe doe ik een facreset op een samsung tablet?
Wanneer ik op play store naar de app ga en lees daar de beoordelingen...niet om over naar huis te schrijven, blijkbaar is er een probleem en werkt het niet op de samsung galaxy tablet zoals mijn toestel.
Alhoewel de Tv-Overal app perfect werkt, loopt nooit vast.

mvg.
Reputatie 7
Badge +6
...
Hoe doe ik een facreset op een samsung tablet? ...

Dit is afhankelijk van je Android versie. Voor de android versie die jij gebruikt:
Alle apps -> instellingen -> gebruikers/persoonlijk -> backup maken & terugzetten.
Hier kan je een fact reset uitvoeren.
Reputatie 5
Badge +3
Zojuist nogmaals de app gëinstalleerd, werkt niet, gaat niet open, enkel het blauw scherm met middenin het PX tv logo...
ThomasP zei 6 dagen geleden:

Ik heb het doorgestuurd naar onze ontwikkelaars van de app. Deze kijken dit even na op compatibiliteits issues.

En maar reclame maken dat Proximus TV ook op de smartphone en tablet kan worden bekeken?

Mvg
Reputatie 5
Badge +3
hieronder het scherm van de app die verder niets doet...

Reputatie 5
Badge +3
Dag Jdm_01,

Ik ga het even aan de het team verantwoordelijk voor de app vragen.

Mvg,

Robrecht

Proximus Support Medewerker

OK bedankt, ben benieuwd naar een oplossing.
Mvg
Reputatie 5
Badge +3
Heb zopas de nieuwe app op mijn PC gezet, werkt perfect zoals het moet, enkel op de galaxy tablet doet hij het nog steeds niet.

Wacht nog altijd op de oplossing...

mvg
Bij mij is het omgekeerd op de pc met w10 en ook op deze met W8.1 werkt de Proximus TV app uit de microsoft store niet,
het moet iets te maken hebben met registreren van toestellen vermoed ik, al is het max van 5 nog niet bereikt,
'k vraag mij af of het ontkoppelen van MyProximus/accounts/TVO (onder MyProximus), en dan terug koppelen geen oplossing zou zijn?

Misschien kunnen de Proximus medewerkers hier op antwoorden of dit een oplossing zou zijn?
Reputatie 7
Badge +6
De ontwikkelaars hebben bevestigd dat er problemen met dit specifiek toestel. Onze excuses hiervoor.

Ze zijn het probleem aan het nakijken.
zou interessant zijn voor de forumlezers moest hier ook vermeld worden over welke specifieke tablet het gaat.
Reputatie 7
Badge +6
Het gaat om een Samsung Galaxy "7 tablet GT-P3110 met als software: android 4.2.2.
Bedankt ThomasP,
en mijn excuses want nu zie ik dat Jdm_01 het ook enkele posten hierboven vermeld had.
mvg, Elsa
Reputatie 5
Badge +3
Problemen met dit specifiek toestel? Het is toch de SW die telt? Android 4.2.2 is dus niet compatibel met de app? Doch werkt TVO perfect met die SW, raar...
OK, op dit moment maak ik me daar niet zoveel zorgen over, als men ziet wat er in Brussel gebeurt stelt die app niet zoveel voor!

mvg
Reputatie 5
Badge +4
Dag jdm_01,

We hebben net feedback ontvangen van onze engineering.

Hier hun feedback:

We hebben waarschijnlijk de oorzaak van het probleem gevonden.

Kan je aan de klant vragen hoe de datum en de tijd geconfigureerd worden ?

Blijkbaar zit de app vast op het beginscherm als een verkeerde tijdzone geselecteerd wordt.

Klant moet de juiste tijdzone zetten of op automatisch zetten.

Kan je dit even nakijken en mij iets laten weten?

Mvg,

AndyM
Reputatie 5
Badge +3
Beste AndyM,

Heb dit nagekeken, de tijdzone staat ingesteld op: GMT + 1:00 (Greenwich Mean Time)
Automatische instelling staat er niet bij.
Is dat de juiste tijdzone?
Stond zo standaard ingesteld.

Mvg.
Reputatie 7
Badge +4
Dag jdm_01,

Heb je de optie GMT+2:00 Central European summer time?

Mvg,

Robrecht
Reputatie 5
Badge +3
Ja, heb deze, moet ik deze instellen? Heb dit gedaan, de tijd staat dan wel één uur vooruit.... op mijn gsm staat de tijdzone hetzelfde ingesteld als op de tablet, GMT + 1:00

Reageer