Vraag

Proximus tv op pc met Windows10

  • 15 December 2017
  • 6 reacties
  • 865 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 683 reacties
Proximus tv werkt perfect op pc met Windows 10.
Doch als ik de programmatie wil bekijken op de verschillende kanalen, krijg ik het scherm zoals afgebeeld hierbij.
En dan stopt het, kan niks aanklikken, enkel life tv en dan gaat het scherm terug naar tv....
Hoe krijg ik dit scherm aan het werk, zodat ik de programmatie kan bekijken ?

Op mijn ipad is dat geen probleem . Op pc wel .

Ro

6 reacties

Ter info: Ik heb hier de Proximus TV app op windows 10 eens geprobeerd en bij mij is het nog ok
zou het niet helpen met eens de w10 Prox TV app eens te verwijderen en terug te installeren?
Reputatie 5
Badge +1
Martin,

programma gedeleted en terug geïnstalleerd ( van windows shop ).
Geen verbetering.
Eigenaardig, wij hebben we decoders en er wordt gevraagd om met welke decoder te synchroniseren. Ik duid er eentje aan, kik weer op het scherm dat je boven ziet, op pc gebeurt niks, wel op tv ( die verbonden is met de modem waarmee hij gesynchroniseerd is ) .... Kan dat ?

Maar op pc gebeurt niks ....
Ik zie dit bij mij nergens aan welke decoder hij moet gesynchroniseerd worden !
Reputatie 5
Badge +1
Martin, blijkbaar bij mij wel ? Of is dit de oorzaak, dat er hier een verkeerde versie gedownloaded is .
Zie op eerste scherm, je klikt op het icoontje boven rechts in het cirkeltje en dan krijg je het scherm op de tweede afbeelding.
Hier is toch iets niet juist, niet ?
Reputatie 5
Badge +1
Martin, ter info, heb het programma wel gedownloaded van windows store en voor pc ... dus .... ????
sorry ik had het verkeerd begrepen, ik dacht dat het bij het opnieuw installeren was dat je die vraag kreeg , maar inderdaad als ik op het icoon

klik dan moet ik ook de decoder kiezen , wat normaal is. (hij moet bv weten welke decoder je wilt bedienen bv als afstandsbediening...)
Nog ter info: Onder windows 10 hen je ook nog onde instellingen de mogelijkheid om een app te resetten
(bij is het een Engelstalige W10)

Reageer