Skip to main content
Sinds gisteren kunnen wij een aantal programma's niet meer herbekijken op verschillende zenders. In de tv gids staan die in lichtgrijs gekleurd en als je erop klikt krijg je enkel de melding zendercatalogus. Is het vanaf nu betalend om iets her te bekijken?
TV Replay is gratis.

Kan je op je decoder deze wel nog bekijken in Replay.

Niet op alle zenders is replay mogelijk op de proximus TV applicatie je moet een replay symbool zien in de TV gids.

en ook maar 36 uur terug in de tijd.
Er staat idd geen replay symbool op. Maar het valt me wel op dat het bij praktisch elke film op verschillende zenders nu niet meer mogelijk is om iets op tv her te bekijken. Is dat een nieuw beleid om een abonnement te nemen voor de reclame door te spoelen ?
Heb eens getest met proximustv.be

bv op EEn Animal Airport - zaterdag 05 augustus

en dit werkt toch zonder probleem bij mij.

Lukt het ook niet op je decoder als naar tv kijkt in replay.

herstart eens je decoder door de stroom 5 seconden te onderbreken
Na restart van de decoder zelfde probleem. Op een le gendarme blijft in lichtgrijs staan en kan niet her opgevraagd worden. Ook veel andere programma's op 5 zijn ook niet meer opnieuw op te vragen. Spijtig!
Niet alle programma's zijn te bekijken via TV Replay zoals je zelf opnoemt als voorbeeld op EEN le gendarme .

Ik kan dit ook niet herbekijken en dit geld voor iedere proximus klant.

Als je bv op EEn Animal Airport - zaterdag 05 augustus probeert dan zou het wel moeten lukken.
Bedankt voor je snelle reactie en advies!

Reageer