Vraag

Proximus tv op pc - herbekijken van een programma


Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 684 reacties
Ik probeerde via de zender CAZ een programma terug te bekijken en kreeg volgende info :

MediaFailed 3050 Failed to download 50 consecutive chunks for stream type Audio - halting playack

Wat betekent deze info ?

Ro

16 reacties

via de proximus tv app op windows 10 laptop krijg ik voor herbekijken bij caz ook de melding " er is een fout opgetreden probeer later opnieuw
Nu via de webbrowser geprobeerd en krijg dan dezelfde melding als Ro
Dus voor proximus werk aan de winkel ;-)

Reputatie 6
Badge +3
Goedeavond.

Ik geef het door aan de betrokken teams.

Mvg,

Jimmy
Reputatie 5
Badge +1
Dan wachten we op een antwoordje met de verklaring .

MvG

Ro
Reputatie 5
Badge +1
We wachten nog steeds op info.
Is het echt zo moeilijk om info te geven over een foutboodschap die door jullie diensten geïnitieerd wordt ?

Ro
Reputatie 7
Badge +6
Ro, welk programma probeer(de) je te herbekijken? Was dit via TV Replay of een opname? Kan je eens een ander programma proberen? Alvast bedankt voor de info.
Bij mij was het TV replay van CAZ (geen opname) net zoals bij Ro volgens mij.
Reputatie 5
Badge +1
Het was tv replay via CAZ , geen opname. Identiek zoals Martin aangaf.
Het was het progrmma van Steven Goedgebuur , zijn show.

Is het zo moeilijk om al aan te geven wat de foutboodschap inhoudt ?

Ro
Reputatie 7
Badge +6
Ro, had je dit enkel met deze uitzending? Kan je eens testen met andere uitzending? Ik heb de desbetreffende uitzending beschikbaar voor je gesteld als opname.

Ik stuur de extra info door naar ons TV team die dit verder nakijkt, maar dan zou ik graag nog weten of je dit probleem momenteel ervaart bij andere uitzendingen. Alvast bedankt voor je feedback.
FYI:Ik stel vast dat op caz SD de foutmelding komt voor TVR en op CAZ HD krijg zelf niet de optie kijken voor TVR ???

CAZ-SD



PS: CAZ-HD komt alleen te voorschijn via de ProximusTV app (windows10)
via proximustv.be vind ik CAZ-HD niet in de TV gids

Dan beb je waarschijnlijk bij CAZ-HD geen TVR mogelijkheid?
Reputatie 5
Badge +1
ThomasP,

op tv scherm CAZ tv replay geprobeerd. Lukt.

Op pc nu test gedaan op kanaal CAZ tv replay voor programma bijvoorbeeld Caught on Camera van gisteren.
Foutboodschap nog steeds :

Caught on Camera - maandag 06 maart
MediaFailed 3050 Failed to download 50 consecutive chunks for stream type Audio - halting playack

Dus de fout doet zich voor als via PC tv replay geactiveerd wordt, toch op de test die ik nu deed.
Reputatie 5
Badge +1
Opmerkelijk is dat de fout zich voordoet op kanaal CAZ.

Heb nog eens een test gedaan voor EEN HD , kookprogramma van gisteren . Geen probleem voor tv replay.

Ro
Inderdaad net als hetgeen ik allemaal uitgetest heb en net het zelfde foutmelding ondervin als u voor CAZ SD en ook een foutmelding als ik de proximustv app gebruikt op de laptop.
PS: ik ben hier iedere keer tussen gekomen om te bewijzen dat het zeker niet alleen bij u is dat het voorvalt.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Ro,

Heb het zelf ook eens geprobeerd op mijn account en ondervind zelfde probleem. Enkel op Caz doet het probleem zich voor. Ook met een ander programma dan Caught on camera op Cazz geprobeerd: idem dito.

Ik geef dit dus door aan engineering om dit nader te bekijken

Ik zie dat er al melding gemaakt was door een collega maar nog zonder respons

wordt vervolgd...

mvg sabine
Reputatie 6
Badge +4
Hi Martin,

ik wacht op feedback van de ontwikkelaars van de proximus tv app en engineering proximus tv

mvg sabine
Hey Sabine ,

Bedankt voor de opvolging.

Mvg Martin

Reageer