Voorheen geen problemen, maar sinds enkele dagen krijg ik foutcode als ik 'replay' kijk. Ik kijk via Google Chroom browser
Er komt 'CscProxy - CSCUniqueID is not correct' op het scherm.
Weet niet wat dit betekend en zou graag een oplossing vinden om terug Replay te kijken
Bladzijde 1 / 1
Mss eens proberen de standaard instellingen van google chrome te resetten of hrt dan lukt > klik hier
Zojuist reset gedaan, probleem blijft hetzelfde. Toch bedankt voor de reactie 🙂
stuur anders gewoon eens een privébericht zodat ze het bij proximus eens je instellingen kunnen bekijken
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Heb net privébericht verstuurt. Afwachten nu dus 🙂
hier hetzelfde via verschillende browsers, zelfde melding, al oplossing?
Nog niet opgelost. Maar wel in onderzoek bij de 'specialisten' van Proximus. Dus afwachten nog steeds.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.