De tijdsbalk bovenaan in de tv gids stemt niet overeen met de uren van de programma's onderaan.
Is verwarrend , je denkt altijd dat je ofwel te vroeg ofwel te laat bent voor het afstemmen op een programma.
Bladzijde 1 / 1
Dag Ivan, Bedoel je dat de uren van de programmatie niet kloppen of dat de klok op je decoder niet meer juist loopt ? Heb je de decoder al eens herstart ?
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Nee , het zijn de tijdsbalken die niet kloppen.Bovenaan staat bv.
20 20.30 21.00
Onderaan in het programmaoverzicht kloppen de balkjes niet met wat bovenaan staat.
Is moeilijk uit te leggen.
Zal de decoder eens herstarten.
20 20.30 21.00
Onderaan in het programmaoverzicht kloppen de balkjes niet met wat bovenaan staat.
Is moeilijk uit te leggen.
Zal de decoder eens herstarten.
Het einde van een bepaald programma , bv 20.00 (in het zichtbaar balkje met de looptijd , komt niet overeen met wat bovenaan staat( daar staat het einde op bv 20.20)
Kan je anders een foto maken ? Dat zal het iets makkelijker maken om het te tonen. Mvg,Robrecht
OK , zal een illustratie maken , deze namiddag of anders morgen
Zoals je kan zien , het programma "Blokken" loopt tot13u00
de felblauwe balk loopt door tot flink na het punt 13u00 in de bovenbalk
Dat is mijn probleem
Dat is omdat anders de tekst niet allemaal in het blok past. Als je een andere blok gaat selecteren zal je zien dat deze terug kleiner wordt en wel past.
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Best mogelijk , maar het is niet overzichtelijk.
Vroeger was ik bij Telenet , en daar was de TV gids veel overzichtelijker.
Er liep een verticale lijn over het scherm , die de exacte tijd aanduidde.
En de blokken van welke programma's er op dat moment liepen waren ook exact.
Kan dat bij Proximus niet aangepast worden ?
Vroeger was ik bij Telenet , en daar was de TV gids veel overzichtelijker.
Er liep een verticale lijn over het scherm , die de exacte tijd aanduidde.
En de blokken van welke programma's er op dat moment liepen waren ook exact.
Kan dat bij Proximus niet aangepast worden ?
Het is niet mogelijk de instellingen van de decoder aan te passen. Ik heb je opmerking doorgestuurd naar het design team.
Mvg, Robrecht
Mvg, Robrecht
OK , bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.