Op het einde van het voetbalseizoen kon ik de wedstrijd Antwerp - Lierse ''rechtstreeks " op mijn scherm volgen.
Enkele weken geleden was het weer die match maar ze volgen op tv was niet mogelijk. Nochtans stond ze aangemeld. Ik heb niets aan mijn contract met Proximus gewijzigd. Zij misschien wel?
Het enige wat veranderde is: ik moest tussen die twee wedstijden in mijn decoder komen inruilen voor een nieuw exemplaar en blijkbaar zou ik dan meer kunnen genieten van mijn programmas. Op een vraag die ik ongeveer een maand geleden stelde en die binnen de 10 werkdagen zou beantwoord worden, heb ik nog steeds geen antwoord gehad.
Wat is er aan de hand.
Ben al klient sinds 1974 zonder enige onderbreking, ook voor mijn zaak die toen vier lijnen had. Nu op pensioen.
Fred
Bladzijde 1 / 1
Dag Fred,
Vanaf dit seizoen dien je hiervoor een abonnement te hebben. Alle info via
http://www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren/producten/opties/tv-opties/sportaanbod-.html
Kan je me meer info bezorgen ivm je vraag van een maand geleden. (mag ook via een privébericht aan het Proximus Team
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)
Groetjes,
Jos
Vanaf dit seizoen dien je hiervoor een abonnement te hebben. Alle info via
http://www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren/producten/opties/tv-opties/sportaanbod-.html
Kan je me meer info bezorgen ivm je vraag van een maand geleden. (mag ook via een privébericht aan het Proximus Team
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)
Groetjes,
Jos
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.