Beste,
Ik heb reeds een week geen beeld op mijn tv, ik krijg enkel geluid als ik mijn digitale tv opzet.
Ik heb mijn modem al heropgestart, mijn decoder (compact vorm) heropgestart en gereset en niets helpt.
Is er een oplossing mogelijk?
Bladzijde 1 / 1
HDMI kabel al eens uitgetrokken aan beide kanten (kant decoder en kant TV) en teruggestoken
indien het niet helpt HDMI kabel eens op een andere HDMI ingang van je tv steken en deze ingang kiezen op je tv.
indien het niet helpt HDMI kabel eens op een andere HDMI ingang van je tv steken en deze ingang kiezen op je tv.
Ja, dit had ik ook al gedaan, alsook andere ingang maar helpt niet .
Ik heb je lijn even uitgetest en zie dat het signaal wel goed toekomt tot op je decoder, heb je al een andere HDMI kabel getest? Wat ook kan helpen is eens alle toestellen herstarten voor alle zekerhe
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global...
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global...
Andere HDMI kabel geprobeerd, nog steeds geen beeld.
Op deze site kan ik niet op, '400 Bad request' komt erop
Op deze site kan ik niet op, '400 Bad request' komt erop
Is dat op een specifiek kanaal of op alle kanalen dat je geen beeld krijgt?
alle kanalen, alles zwart beeld (bovenaan enkel uur en HDMI2 , beeld van tv zelf)
enkel geluid op alle zenders
enkel geluid op alle zenders
Vreemd, heb je nog een ander toestel die je via HDMI aansluit op je TV bijvoorbeeld DVD speler of console ? Krijg je hier wel beeld op je televisie ? Volgens hetgeen ik zie komt het signaal wel goed toe op je decoder (beeld + geluid). Kan je alvast ook eens de decoder resetten :
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/part...
Met vriendelijke groeten,
Samuel
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/part...
Met vriendelijke groeten,
Samuel
Dit is het beeld dat ik altijd krijg.
Ik heb ook geen andere HDMI aansluitingen, enkel decoder en bbox 3, maar die hangt niet aan tv hé.
Heb deze morgen ook terug gereset, maar ook dat hielp niet. Het is raar.
Ik dacht dat aan tv zou liggen, maar alles is ok daar.
Grts
Ik heb ook geen andere HDMI aansluitingen, enkel decoder en bbox 3, maar die hangt niet aan tv hé.
Heb deze morgen ook terug gereset, maar ook dat hielp niet. Het is raar.
Ik dacht dat aan tv zou liggen, maar alles is ok daar.
Grts
er staat HDMI4 op uw TV niet HDMI2 ...
Ofwel staat uw TV op de verkeerde input ofwel is uw HDMI kabel "kapot" ... (ader gekraakt?)
Ofwel staat uw TV op de verkeerde input ofwel is uw HDMI kabel "kapot" ... (ader gekraakt?)
ja hij steekt in HDMI 2, en ik heb dit ook aangeduid op de tv zelf , maar het komt er niet op, telkens HDMI 4. Heb al andere HDMI geprobeerd ook maar dit is hetzelfde.
Heb hem ook al verstoken naar HDMI 4 en dan komt er op tv HDMI 2 op ...
Kan die zo rap kapot gaan die kabel? Ik heb nog maar een jaar digitale tv en alles?
Grts
Heb hem ook al verstoken naar HDMI 4 en dan komt er op tv HDMI 2 op ...
Kan die zo rap kapot gaan die kabel? Ik heb nog maar een jaar digitale tv en alles?
Grts
Evelyn,
zoals je het beschrijft lijkt dit me een probleem te zijn met de tv zelf... Je kan inderdaad een andere kabel proberen maar ik ben haast zeker dat je tv zal moeten hersteld worden.
MVG,
Wim
zoals je het beschrijft lijkt dit me een probleem te zijn met de tv zelf... Je kan inderdaad een andere kabel proberen maar ik ben haast zeker dat je tv zal moeten hersteld worden.
MVG,
Wim
Als het aan de tv zelf ligt, dan zou het erg zijn, heb hem pas 14d nieuw gekocht 😞.
Ik zal het eens onderzoeken
Ik zal het eens onderzoeken
Waarschijnlijk fabrikage fout dan. laat het ons weten in elk geval.
Heb mijn tv terug gezet op fabrieksinstellingen en voorlopig heb ik terug beeld + geluid van proximus tv.
Ik hoop dat dit blijft, want als ik de tv juist had, ging dit voor 2 weken ook goed en daarna plots geen beeld meer.
Ik hoop dat dit blijft, want als ik de tv juist had, ging dit voor 2 weken ook goed en daarna plots geen beeld meer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.