Beantwoord

Proximus TV applicatie

  • 26 December 2016
  • 4 reacties
  • 284 Bekeken

Volgens myproximus kan ik gebruik maken van de proximus TV applicatie om op smartphone en tablet tv te kijken. Er staat echter bij: wegens een technisch probleem is het niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen.

ik volg dit nu al een aantal dagen op, maar ik krijg geen toegang tot de applicatie. Hoe kan ik proximus tv kijken op smartphone/tablet?
icon

Beste antwoord door ThomasP 27 December 2016, 17:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Sam,

Kan je mij via privébericht lijnnr of klantennr bezorgen en ook je login van MyProximus. Dan kijk ik het even voor je na.

Mvg,

Jimmy
Reputatie 7
Badge +1
Met de Proximus TV app. versie 3.0.0 (Android) is het nu veel vlotter werken met de toegevoegde keuzeknop "zenders". Ook wordt de weergave voor live TV niet meer automatisch gestart.
De versie voor Windows PC (app.) is ook sterk verbeterd doordat de series nu ook gegroepeerd staan (alle afleveringen onder de serienaam) en dit zowel bij de geplande als bij de opgenomen programma's. Een hele verbetering dus. Nu nog de NTE interface bugsvrij maken en ook voor de V4 implementeren?
Reputatie 7
Badge +6
Hey Sam126, ik heb dit even nagekeken op basis van je email en vind een goed, werkend Proximus TV account terug. Kan je eens proberen de Proximus TV app te downloaden via de Appstore, Google Play store of Windows store en in te loggen met je emailadres? Dit zou moeten lukken. Controleer ook of je toestel uitgerust is met de nieuwste software en of deze compatibel is met onze app. Meer info over hoe de app te installeren vindt je terug op volgende pagina.
Heb de app opnieuw moeten installeren. Nu lukt het wel! Bedankt!

Reageer