Vraag

Proximus TV applicatie

  • 30 August 2016
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

ik heb de tv applicatie gedownload en ik krijg de melding om dit toestel op hetzelfde wifi netwerk als de decoder te koppelen maar dat is al zo, wat nu?

4 reacties

Heb je al eens geprobeerd door je applicatie volledig af te sluiten en opnieuw te proberen.
mss ook eens proberen van de bbox3 te heropstarten door hem 5 seconden stroomloos te zetten en terug laten opstarten.
FYI: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_app_as_rc_apps/particulieren/support/applicaties-apps/proximus-tv/functies-van-de-proximus-tv-applicatie/uw-tv-bedienen-met-de-proximus-tv-app.html
moet de wifi bridge niet op auto staan of speelt dat geen rol?
nu staat er op mijn smartphone dat de account gegevens niet toelaten de applicatie te gebruiken
afleggen werkt niet
Als je decoder goed werkt via de wifi bridge dan is dat in orde.
als het niet lukt dan kan je ook best eens een privé bericht sturen zodat ze even de settings natrekken
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
NB:
U moet een MyProximus-account hebben en verbonden zijn met het Proximus-netwerk (via wifi, 3G of 4G, of een Wi-Fi Hotspot) in België.
zie: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install_apps/particulieren/support/applicaties-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html
De Proximus TV app vervangt de TV Overal app. Had u al TV Overal? Download dan nu de nieuwe applicatie.
Hoe kunt u de Proximus TV-app installeren?
1.Download en installeer Proximus TV gratis via de Play Store, App Store of Windows Store.
Play Store
Gsm of tablet met Android 4.0 of hoger
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
App Store
iPhone of iPad met iOS 7.0 of hoger
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Windows Store
Windows-gsm, -tablet of –pc 8.1 of hoger
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.Meld u aan met uw MyProximus-login en -wachtwoord. Bent u uw login en wachtwoord verloren of beschikt u nog niet over een MyProximus account? Schrijf u in of herstel uw identificatie gegevens.


NB: je kan mss ook eens proberen of het werkt via de proximus tv app op je windows8/10 pc/laptop

Reageer