Beste antwoord door sabineb
Bekijk origineelProximus TV app werkt niet meer op iOS (10.1.1)
Problemen zijn gisteren begonnen. Bij het opstarten van de app krijgt men volgende mededeling : 'Uw gegevens worden opgehaald', en dan na een tijdje 'Een onverwachte fout heeft zich voorgedaan.'. Ik heb de app voor de zekerheid nog eens herinstalleerd, maar zonder resultaat.
Bladzijde 2 / 2
Proximus zal die app een update moeten geven, tot zolang zal je weinig of niks kunnen doen.
Regelmatig in de Apple Store kijken bij de updates zou ik zeggen.
A propos, is het met de iPhone of iPad of met allebei dat je problemen hebt?
Regelmatig in de Apple Store kijken bij de updates zou ik zeggen.
A propos, is het met de iPhone of iPad of met allebei dat je problemen hebt?
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.