Skip to main content
Hallo,



Ik heb de Proximus TV app actief staan in MyProximus, maar als ik wil inloggen op www.proximustv.be krijg ik de melding:





Hierdoor kan ik geen gebruik maken van de tv app en dus alle functies zoals live tv kijken en opnames beheren. Ik vermoed dat mijn lijnnummer nog in de tv app moet gekoppeld worden. Kan iemand dit nakijken en oplossen?



Heel hartelijk dank!



Mvg
Hey,



Ik zag dat er een aanpassing moest gebeuren. Log eens uit en probeer opnieuw. Geef ons een sein als het gelukt is via privé bericht op



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Een prettige dag voor je,



Jean-Paul
Hey Jean-PaulS,



Ik heb het even kort getest en alles lijkt nu prima te werken. Mijn lijnnummer is nu gekoppeld, waarvoor heel hard bedankt! 🙂 Nu kunnen we de TV app gebruiken!



Mocht er toch nog iets mislopen, laat ik het zeker weten. Prima werk! :-)



Fijn dag nog!



Mvg
Blij dat te lezen, veel kijkplezier!

Reageer