Beantwoord

Proximus tv app werkt niet

  • 3 October 2017
  • 11 reacties
  • 375 Bekeken

Bij het opstarten van de app vraagt men mij een naam voor het toestel en deze vraag komt steeds terug
icon

Beste antwoord door ThomasP 4 October 2017, 08:07

Bekijk origineel

11 reacties

Ik heb identiek hetzelfde probleem sinds 17h00 deze avond op zowel mijn iPad als iPhone. Kunnen jullie oplossing aanreiken aub. Ik heb de App al geherinstalleerd en dat bood alvast geen oplossing...
Hier ook! Zeer vervelend
Ook hier hetzelfde probleem...
Reputatie 2
Ook hier hetzelfde sinds deze avond.
Via PM nodige lijn & inloggegevens aan de helpdesk doorgestuurd om dit op te lossen...
Heb hetzelfde probleem. Vraagt steeds een naam voor het toestel. Heb ook al de app opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft. Graag oplossing
Reputatie 7
Badge +6
Momenteel kampen we helaas met een algemeen probleem binnen bepaalde regio met iPhone gebruikers die zijn geüpdatet naar iOS11. Het herinstalleren van de app biedt een oplossing maar de app vraagt inderdaad telkens opnieuw voor de 'naam van het toestel'. Onze ontwikkelaars zijn reeds bezig met een nieuwe versie welke momenteel in test is. Ze doen er alles aan om deze zo snel mogelijk online te zetten. Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Hier ook dit probleem op iPhone en iPad, echter geen update van iOS gedaan.
Reputatie 5
Badge +4
Hey Tom,

Kan je mij zeggen welke IOS beide toestellen hebben?

Mvg,
Andy
Reputatie 2
Dag Andy,
iPhone : iOS 10.3.3
iPad : iOS 9 (welke in detail weet ik niet, niet bij de hand)
Reputatie 5
Badge +4
Tom,

Ik krijg net een mail binnen dat er niet alleen problemen zijn met IOS11. Andere IOS versies zouden ook problemen ondervinden.

De boodschap is van even geduld te hebben tot wanneer onze engineering een oplossing gevonden heeft.

Mijn excuses voor dit ongemak.

Mvg,
Andy
dat is inderdaad duidelijk te zien aan het groot aantal klachten van iOS gebruikers omtrent problemen met TV overal gebruik!

Reageer