Een paar maanden geleden ben ik klant geworden bij Proximus en al van bij het begin was het onmogelijk om de Proximus TV applicatie te gebruiken.
Wanneer ik probeer in te loggen op de app krijg ik deze melding: "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product proximus TV applicatie geactiveerd is op de proximus website (via myproximus)"
Dus ging ik een kijkje nemen op myproximus, waar ik een andere melding te zien krijg: "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Beantwoord
Proximus TV app technisch probleem
Beste antwoord door KimB
Dag Brent,
Ik heb je gegevens opgezocht en gezien dat dit niet helemaal geactiveerd was op je lijn. Ik heb dit nu in orde gebracht, ten laatste over 2 uur zou de app moeten werken.
Mvg,
Kim
Bekijk origineelIk heb je gegevens opgezocht en gezien dat dit niet helemaal geactiveerd was op je lijn. Ik heb dit nu in orde gebracht, ten laatste over 2 uur zou de app moeten werken.
Mvg,
Kim
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.