Proximus tv app op Samsung smart tv


via de proximus tv app lukt het niet om connectie te maken met een samsung smart tv.
Op een Sony en op een Philips lukt dit wel.
Kan er mij iemand zeggen wat ik verkeerd doe?

22 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Ben je met je tv op hetzelfde netwerk verbonden als je device want anders lukt het ook niet.
jahoor allebei via hetzelfde netwerk
ik weet niet meer vanbuiten op hoeveel toestellen Px-TV kunnen gebruiken, zou het daarmee iets kunnen te makern hebben misschien?
Reputatie 6
Badge +3
Lukt het om andere dingen te streamen naar je smarttv?
ik kan de smart view app gebruiken van samsung en de tv bedienen via de smartphone dus dat dat lukt wel dan is er connectie maar met proximus tv lukt het niet
Reputatie 6
Badge +3
Maar lukt het om via andere app's te streamen. Heb je de tv al eens herstart? Zonder stroom.
Jahoor alles herstart ook de modem
Reputatie 6
Badge +3
Maar lukt het om vb via youtube te streamen?
Nee lukt blijkbaar ook niet hij vind de tv maar afspelen lukt niet
Reputatie 6
Badge +3
Dan kan ik je aanraden zowel je tv al modem te herstarten en verder te bekijken met Samsung. Want dan werkt streamen in het algemeen niet en heeft niet direct iets met Proximus te maken.
Youtube werkt nu wel om te streamen maar proximus niet
Reputatie 6
Badge +3
Dan kan ik je aanraden da app eens te herinstalleren?
Herinstalleren is ook geen oplossing raaa
Reputatie 7
Badge +4
Werk je via en chromecast of rechtstreeks op de samsung ? Kan je ons anders wat meer info geven ? Zoals welk samsung toestel en de firmware die er opstaat?
Rechtstreeks op de samsung alles werkt om te streamen behalve de proximus app
Samsung UE40KU602P
softwareversie T-JZL6DEUC-1169.2
Reputatie 7
Badge +4
Ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik antwoord heb laat ik je hier iets weten.
Reputatie 7
Badge +6
Onze TV teams zijn dit nog aan het onderzoeken en zouden het volgende willen weten:

'On his Samsung UE40KU6020 did the customer use the “Mobile to TV – Mirroring” ?'

Ik moet er wel even bij vermelden dat we in principe enkel het casten naar een chromecast ondersteunen. Hiervoor is de functie in de app ontwikkeld. We kunnen niet testen op andere casting apparaten. Nu de meeste werken soortgelijk en zullen normaal gezien werken.
@ThomasP,
Weet u soms of er ook ooit een Px-TV-app komt voor de Samsung smart TV's?
Reputatie 7
Badge +6
@Martin, wie zal het zeggen wat er ooit allemaal nog komt. 😉 Momenteel met de huidige info dat we hebben is dit niet in ontwikkeling.
Ok ThomasP,
maar is het dan zo dat voor de smart TV's die OS Android gebruiken er wel al een Px-TV-app bestaat, of is dit een verkeerde veronderstelling van mij?
Ik vrees dat de app niet rechtstreeks zal werken op de samsung omwille van het gebruikte softwaresysteem van hun smart tvs
Zal niets anders opzitten dan een chromecast kopen vrees ik
Is eigenlijk wel weer een proximus grap. We hebben de tv bij een Tuttimus verkregen maar hun eigen app werkt niet op die tv😄 😂
Inderdaad samsung werkt niet met android systeem, ik heb ook zo'n chromecast moeten plaatsen op de hdmi ingang van de TV.

Reageer