Comfort pack TV / Internet / Vaste telefonie sinds 21/01/2016.
Probeer Proximus TV-app op Androïd smartphone.
Krijg melding "app zal binnenkort ook voor jou beschikbaar zijn, en dit zodra de nieuwe Proximus TV ervaring automatisch op je decoder wordt geïnstalleerd. Nog even geduld dus ..."
Hoelang moet ik geduld oefenen?
Wat moet er nog gebeuren?
Beantwoord
Proximus TV-app op Android smartphone - nog even geduld aub
Beste antwoord door Divado
De reden die support mij aangaf op 22/01/2016 (zie in mijn bericht van 24/01 14:13) blijkt de juiste, namelijk een administratieve verwerking van mijn gegevens (en technische in de achtergrond) in de systemen van Proximus , die op 25/01 ook in MyProximus zichtbaar was, Na de update van mijn gegevens over o.m. mijn "vaste producten", zie ik nu ook veel meer informatie in MyProximus over de aangekochte diensten. Dus: geduld loont (in dit geval).
Update: Op 26/01/2016 werkt de app nu ook op mijn Android smartphone. Ook hier was de volledige verwerking van gegevens de oplossing.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.