Beantwoord

Proximus tv app

  • 1 november 2017
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Ik kan inloggen op de app maar ik kan geen opgenomen programma's bekijken
icon

Beste antwoord door Martin 1 november 2017, 10:41

Ter info:

Ik heb je zelfde vraag hier al beantwoord:

> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-41298#post589671



NB: op een feestdag als vandaag moet je geen antwoord van het Proximus Team verwachten hier op het forum.



Herstart eens je decoder door hem 5 seconden zonder stroom te zetten via schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken.

En probeer dan eens opnieuw of het dan wel lukt.
Bekijk origineel

1 reactie

Ter info:
Ik heb je zelfde vraag hier al beantwoord:
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-41298#post589671

NB: op een feestdag als vandaag moet je geen antwoord van het Proximus Team verwachten hier op het forum.

Herstart eens je decoder door hem 5 seconden zonder stroom te zetten via schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken.
En probeer dan eens opnieuw of het dan wel lukt.

Reageer