Skip to main content
Beantwoord

Proximus tv app

  • October 26, 2017
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Sinds enkele dagen kan ik niet meer inloggen op de tv app en ook niet meer op proximus 11 . Ik heb dit probleem nog al gehad maar het loste zichzelf op maar nu dus blijkbaar niet meer

Beste antwoord door ThomasP

Willem, ik heb dit voor je nagekeken en rechtgezet. De apps zouden nu terug moeten werken. Excuses voor de hinder.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 26, 2017
Stuur je klantengegevens door via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 en we kijken het zeker na.voor je

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • October 30, 2017
Willem, ik heb dit voor je nagekeken en rechtgezet. De apps zouden nu terug moeten werken. Excuses voor de hinder.

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • October 30, 2017
Werd de app inmiddels, zoals voormeld, al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Je gebruikt toch nog steeds de zelfde login?