Beantwoord

Proximus TV app

  • 28 August 2017
  • 66 reacties
  • 892 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

66 reacties

Heb je dat ook als je met Firefox browser probeert.
- downloaden https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/
- installeren
- Firefox opstarten
- surfen met Firefox naar http://proximustv.be
sorry !!!!
het is mijn fout, nu dacht ik dat het met Firefox ook al werkte, maar inderdaad met deze browser werkt het nog niet, net zoals het nog niet met google chrome browser werkt en daarom staat er ook bij vermeld :
"Binnenkort beschikbaar in deze browser.
In afwachting kan je Internet Explorer gebruiken om je opnames te bekijken"

Nogmaals mijn excuses om je op een dwaalspoor gezet te hebben.
Reputatie 7
Badge +4
Welke fout krijg je via internet explorer?
Reputatie 7
Badge +4
Heb je je cookies al eens gewist of Silverlight opnieuw geïnstalleerd? Het zou ook daarmee kunnen te maken hebben. Silverlight kan je hier downloaden: https://www.microsoft.com/silverlight/

Groeten,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
normaal zal de 1ste zijn
Reputatie 7
Badge +4
welke versie van firefox gebruik je momenteel ?

is dit de meest recente
via firefox zou dit immers moeten werken
Reputatie 3
Badge +1
Hallo, de situatie is onveranderd maar ik kreeg bevestiging dat het met Windows 7 niet lukt opgenomen zaken te laten afspelen.
Van mij mag deze topic worden afgesloten.

Ik heb nu een andere vraag maar daarvoor zal ik een nieuwe topic openen.
Hoe sluit dat hier af ,
Is het over ProximusTv-app van de windows store waarover je het hebt, want als je op deze opname klikt zou je de volgende opties moeten zien staan



als de optie niet hebt om te wissen zou ik eerst eens de decoder heropstarten door hem even stroomloos te zetten en dan nog eens kijken op de proxtv-app of je dan de optie krijgt.
Reputatie 3
Badge +1
zie wat ik vind bij OPNAMEN:
Reputatie 3
Badge +1
kan mijn printscreen niet invoegen , moet waarschijnlijk worden omgezet maar hoe?
Reputatie 3
Badge +1
prscr ok?

Reputatie 3
Badge +1
Ja, via Google: Proximus TV ingetkt en dan de 6de link ONTDEK ONZE APPLICATIES


Hoe kan ik dan de juiste downloaden ? Waar..
Reputatie 3
Badge +1
Ik zie uw antwoord morgen wel. het is al laat.ok.
Goede nacht.
Grtn
Jean Paul

PS ; ik zag daar , voor het installeren dat er minstens 8.0 moest zijn, ik werk met Windows 7.
Is dat de reden of zo ?
Wissen gaat met IE toch ook niet ? of gaat dit al ondertussen ?
Reputatie 7
Badge +4
Je kan chrome en IE naast elkaar gebruiken op en computer. Je bent niet verplicht maar 1 browser te gebruiken.

Het is mogelijk dat je de decoder en modem thuis eens moet herstarten maar normaal zou je via de smartphone deze moeten kunnen inplannen. Maar mogelijk is deze niet goed meer aangesloten.
RobrechtB,

moet de decoder echt ook opstaan (of standby) om met de app nPVR opnames te kunnen programmeren ?
Reputatie 3
Badge +1
Kan IE gewoon zonder problemen worden geinstalleerd ? Geen nevenwerkingen ?
Onze decoders staan altijd standby om de eventuele upgrades te doen 's nachts.
Sorry, efkes, wat is nVPR ?
Onze modem thuis BBOX3 en ik herstart die toch 1x per maand.
Maar ik heb de opmerking gezien heden voormiddag wanneer ik de opgenomen film van gisterenavond wilde bekijken dat het niet mogelijk was.
Ik pas mij wel aan aan de situatie en vermoedelijk zal een nieuwe pc zich opdringen want ik heb vernomen dat omschakeling van W7 naar veel problemen geeft en de beste oplossing is een nieuwe pc met direct W10.
Klopt of niet ?
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb nu IE11 geplaatst maar het bekijken van een opgenomen program blijft toch hetzelfde effect geven.
Ik zie 3 puntjes van links naar recht bewegen (zoeken) maar verder gebeurd er niets.
Nu zie ik dat proximus een mail rondstuurt dat het binnen kort wel mogelijk zou zijn vanaf Chrome en 2 anderen.
Dus voorlopig wachten we af.
Reputatie 3
Badge +1
ik heb nu nogmaals getracht een opname te laten spelen en n a +- 30 min. nog steeds hetzelfde beeld , dus de 3 lopende puntjes.
Heeft het nu waarschijnlijk toch te maken dat het bestuursprogramma te licht is ?
Reputatie 3
Badge +1
Zie bijlage wat er gebeurt : lijn/bolletje loopt maar geen beeld.
Is er soms nog iets anders wat moet aangestipt worden in MY Proximus of iets anders ?
Reputatie 3
Badge +1
firefox heb ik nog niet geprobeert. gewoon downloaden via Google en installeren en dan Proximus tv opvragen ?
Reputatie 3
Badge +1
Firefox geinstalleerd en bij probatie voor MIJN BIBLOTHEEK/OPNAMEN krijg ik => bijlage

Wat is nu het probleem , het te lichte bestuursprogramma of doe ik toch nog iets mis ,
Reputatie 3
Badge +1
Geen probleem maar met IE lukt het ook niet.
Geen foutmelding scherm blijft hangen op: